פנו את רחבת הריקודים Evacuate The Dancefloor

קסקדה Cascada

הליקון
4/5

"פנו את רחבת הריקודים" שפותח נותן כיוון. אלקטרו פופ אנרגתי, קליל, מלודי משרת מטרה. מבחינת הפקה קסקדה רוכבת חזק על הגל, כמו ליידי גאגא.

בתם של הורים בריטיים, גדלה בגרמניה, מייצרת יורו-דאנס קליט-מדליק מאוד לרחבות הריקודים. מיקס של האוז, אלקטרו פופ, פופ,פאנקי.  "פנו את רחבת הריקודים" הוא אלבומה השלישי של מי שעמדה מאחורי להיטים כ – 'Everytime We touch', 'What Hurts The Most.

פורמולה?  בהחלט. יש לה, כזו שעובדת, מנגינות, במקצבים, בביצוע הקולי. Ready or Not – איכויות טראנס מאוד נמרצות, סגנון הדאנס הטיפוסי לקסקדה. גם  Everytime I Hear Your Name  – פאנקי, מתכתב מצוין עם הרחבות, ומאידך Hold Your Hans Up שהוא פופ פחות נוסחתי.  מצא את ההבדלים בין מסחור לאותנטיות. Dangerous מצד שלישי הוא להיט ענק המשתמש בכל הטכניקות כדי להיות להיט ענק – כולל טראנס. Fever – אלקטרו פופ האוז אפקטיבי. Breathless דאנס רוק חסר פשרות, תופים אלקטרוניים. סטייל קלי קלרקסון. עוד להיט מצוין מהאלבום.

 Draw The Line – מוזר שאמני יורו דאנס מסיימים דיסק דווקא בבלדת פסנתר נוגה. טרנד שכזה?  

אחרי 11 קטעים לא מפנים את רחבת הריקודים. עזבו טקסטים. צאו סיבוב שני עם האלבום הזה, שאין בו כמעט רגע דל.

 

Evacuate The Dancefloor

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות