בשידוך בין ג’אז ומקצב אפרו-קובני אין שום מהפכה. אבל בתיחכומו, בדמיון שופע, סוסה מכניס לתוך הסלסה והג’אז את מושא השידוך שלהם – המיקצב האפריקאי. הצ’ה-צ’ה-צה יוצאת מפולפלת, באילתור שמח, אך לא פשטני כשסוסה (פסנתר, מרימבה) אינו פוסח על האלמנט הריקודי. השילובים של קול וכלים חורגים ממתכונים שיגרתיים. אילתור ג’אז בפסנתר מתקשט בקצב לטיני ובקולות שבטיים. פיוז’ן ומוסיקת העולם בבדיקה מחודשת של המסורת האפרו-קובנית. תערובת מרתקת.