אַנְדְּרוֹלוֹמוּסְיָה – אי סדר, בלגן. אני בטוח שלא לכך התכוון איתי בן נון, המפיק והמנהל המוסיקלי. האַנְדְּרוֹלוֹמוּסְיָה שלו היא הערב-רב הזה של סגנונות שבתוכו אנו חיים. העממי אוריינטלי, החסידי, הטורקי הים-תיכוני והלטיני והפלמנקואי, הבלקני-צועני, וגם הרוקנ'רולי. כליזמר מירוני ושיר עם פלסטיני.
באנדרלומוסיה האינסטרומנטלית שלו ושל להקתו יש מוסיקה, כלומר יצירה על מרכיביה המלודיים, הקצביים, ההרמוניים. 13 הקטעים אינם כאוס מוסיקלי אלא פסיפס אתנו מוסיקלי שזור במיטב המוטיבים. אַנְדְּרוֹלוֹמוּסְיָה יפת תואר. יצירה שמתבססת על דיאלוג (גם שם קטע מס. 4 המלהיב בדיסק) בין סגנונות מוסיקליים, בין מזרח למערב, בין ישן לחדש, על אינטראקציה בין נגנים. שוזרת גם שירה ווקאלית מעודנת. (שיר 8 – כל עלמות לפי ר' ישראל נג'ארה בהשתתפות תמר אייזנמן) באנדרלומוסיה הזו חוצים גבולות ללא דרכונים, אבל את החופש הופכים ליצירה אורגנית שצומחת מסך כל ההשפעות ומהיכולת להתחבר במנגינות, באלתורים ובתזמורים. אם מוסיקת עולם תוצרת מקומית – אַנְדְּרוֹלוֹמוּסְיָה באה בחשבון.
איתי בן נון – כלי נשיפה, בגלמה ושירה, ויקטור אזוס – באס, אוריאל סוורדין – תופים וקאחון, משה נורי – כלי הקשה, ויטלי פודולסקי – אקורדיון, עופר מזרחי – גיטרה חשמלית וחצוצרה. אורחים: דניאל הופמן – כינור, תמר אייזנמן – שירה, ניזאר רוחאנה – עוד, אמין סאייג – כינור, אמין נטף – עוד, עידן רווה – חצוצרה, אליאב אובל נאמן – גיטרה קלאסית.
שירים: טורקי קטן, אבו'ס חצר, הקדמה דיאלוג, דיאלוג, מירוק, השתפכות הנפש, קשקבל, כל עלמות, שבע, באיאת, שווארץ, חורב, מחרוזת.