אוהד חיטמן - שיר קטן

שיר קטן

אוהד חיטמן

מילים ולחן: אוהד חיטמן הפקה מוסיקלית: ניר דנן עיבוד: ניר דנן ואוהד חיטמן
4/5

צלילי הפסנתר, הטון הנרגש העדין, המנגינה הקליטה. אי אפשר שלא לזהות את אוהד חיטמן בשיר הזה. הוא מזמר על אהבה לא בהתהוותה אלא בשרידותה היום יומית. חיטמן יורד לקרקע. ביחסים יש לקיים את האש הקטנה. אם יש בסיס יציב, היא תהפוך שוב לתבערה. אז חוזרים לבסיס הזה  במילים:  "מה שבנינו  יחד כאן – זה משהו טוב כמו שיר קטן".
השיר "הקטן" מבטא את היציבות היומיומית שביחסים למרות המהמורות והרגעים הפחות טובים. גם המנגינה והעיבוד אינם מתפתחים למלודרמה גדולה ומורכבת, אלא נשארים בקווי מתאר פשוטים, מאוד טיפוסיים לחיטמן, נסוכים במעטה עצבות מינורי. השיר מהול בתחושה הזו, שהדרך אל האושר רצופה גם רגעים קשים ולא הכל "עשן לבן". אגב, כמעט כל שיר חדש של אוהד חיטמן נשמע כמו חלק ממחזמר, מה שנותן רעיון לאחד השירים במחזמר על חייו.

**** את השיר כתב והלחין אוהד חיטמן לבן זוגו רן הרוש.  השניים חוגגים 10 שנות זוגיות ובקרוב 5 שנות נישואין.  התמונה שצולמה ביום החתונה שלהם

טוב לי כשבאת לסדר / את הבלגן הממכר/הפכת ייאוש לרק זמני/ טוב שאמרת לי מהר /שאין משחקים ואתה בוחר-   בוחר בי בדיוק כמו שאני / מה שבנינו יחד כאן / זה משהו טוב כמו שיר קטן / משהו טוב שילך איתנו הלאה / לא תמיד עשן לבן/ אבל תמיד מרגיש מובן / שזה נכון. כמו שיר קטן. 
טוב שמותר לי לפספס/אם נופל לאחור- אתה תופס/ נותן לי ת'כוח להעז / וטוב שאתה לא מוותר / גם בזמן שאני פחות זוהר /בשקט נותן להתרכז. 
כל מה שבנינו יחד כאן / זה משהו טוב כמו שיר קטן / משהו טוב שילך איתנו הלאה / לא תמיד עשן לבן/ אבל תמיד מרגיש מובן / שזה נכון. כמו שיר קטן. 
כמה זה טוב לי שלא לחצת/ ככה יותר מהר פרצת בי גבולות /לא שאבד בי הרצון לברוח/ את עיניי שוב לא לפקוח / אבל תמיד עלו בי הקולות…  שמה שבנינו יחד כאן…

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן