אדם למברט High Drama

אדם למברט High Drama

תקליט שהוא מעבר לאלבום קאברים קונבנציונאלי. 

4/5

אדם למברט אמן הקאברים מאמריקן איידול, שיגיע לישראל ביוני להופעה אחת,  חוזר לפורמט שחשף אותו. אייקון הפופ המועמד לגראמי, דמות בולטת בקהילת להט"ב וסולן קווין – קרא לאלבום בפשטות יומרנית High Drama, אוסף מגוון להפליא של קאברים.
הקאברים ברובם שונים בסגנון ובהגשה מהמקור. יש כאן טעימה של ז'אנרים רבים , מהעיבוד הגלאם רוק של Holding Out for a Hero של בוני טיילר, לטיפול הרוק הקלאסי וריפי הגיטרה הנהדרים של West Coast של לנה דל ריי, ועד לגרסאות האקוסטיות הרודפות של Ordinary World של דוראן דוראן ושל My Atic של פינק, והבלדה Chandelier של סיה. צפו בקליפ של Getting Older של בילי אייליש, – שמעניק לשיר ממד אישי ייחודי אולי אף טוב מהמקור.

גם הפרשנות ל Do You Really Want to Hurt Me של קלטשר קלאב ובוי גורג' שונה מאוד מהמקור באופן שמדגיש את משמעות המילים. הגיוון מגיע עד גוון הג'אז של נואל קווארד  של Mad About the Boy המוכר מדיינה וושינגטון, האלקטרו Sex on Fire של קינגס אופ ליאון  וגרסה חדשה של I Can't Stand the Rain המוכר מטינה טרנר.
למברט
עבד עם מפיקים מובילים כמו טומי אינגליש (קייסי מוסגרייבס, קארלי ריי ג'פסן), אנדרו וולס (האלסי, OneRepublic), ועוד כדי ליצור תקליט שהוא מעבר לאלבום קאברים קונבנציונאלי.

אדם למברט פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן