אלון אולארצ'יק צילום מרגליית חרסונסקי

אלון אולארצ'יק הלהקה ואני Live

האלבום הוא תזכורת שמעניקה למוסיקה שלו רעננות מלהיבה.

4.5/5

"אם קצת עצוב לך/ רע וכואב/ אם את זקוקה לי/ יש לך גבר אוהב/ אם את שוכבת/ שם לבדך/ תני לי בחושך/לאחוז בידך". כך נפתח אלבום הליב החדש של אולארצ'יק. שמתי בווליום לא גבוה. שקעתי בגעגועים לימים אחרים. היופי הרומנטי המזוקק הזה.
העיתוי של הוצאת האלבום? בשנה החולפת עם יום הולדתו ה-70, תוכנן מופע ספיישל גדול של אלון אולארצ'יק שבוטל לאור הנסיבות. אלון חזר אל החומרים שהקליט עם להקתו בשנה הקודמת באולפן ובהופעות כדי להשלים אלבום –  "אלון אולארצ'יק הלהקה ואני LIVE" הכולל את להיטיו הגדולים בביצועים חיים.
לפי הקומוניקט ב 22.5 יגיע אולארצ'יק לבארבי להופעה חגיגית עתירת אורחים. אולי סוג של קידום לרגל פתיחת האירועים. לא תגלו כאן חדש שלא הכרתם אצל אולארצ'יק.
הרכב הנגנים מעניק לו מינונים לפי קווי המתאר המוסיקליים האהובים עליו – פופ-רוק  ג'אזי סולידי. העיבודים הם של הנגנים עצמם – אלעד אדר, אבי יפרח, אשר פדי, דורון מזרחי, ההפקה המוסיקלית – אולארצ'יק סטייל. תערובת ייחודית מערבי, מזרחי, ג'אזי. מה חדש אצל אולארצ'יק? זהו, שאין כמעט חדש, אבל אל תוציאו את הישן שלו מפני חדש. מורגשת התרעננות לאורך אלבום. הנשימו את השירים. אצל אולארצ'יק הישן נשמע כמשתבח עם הזמן. גיליתי מחדש את "מילה ועוד מילה" – מסוג השירים שהזמן מבליט את נצחיותם. כנ"ל "ניו יורק" העגמומי – בביצוע ששיך לאיש אחד בלבד.
עריכת השירים אפקטיבית: "גלים גלים" ו"תגיד לי מה אתה מרגיש" משיבים רוח פרצים קצבית מאירה באמצע האלבום. מאידך "מסטיק" בלדת רוק עטופה אווירת געגועים צובטי לב.
אהבה פותחת אהבה סוגרת: "כל דבר קט" – שיר מנקר לב בטון האינטימי המשווע של אולארצ'יק בליווי הגיטרה המאלתרת של דורון מזרחי והפסנתר הנוגה של אלעד אדר.  עיבוד שפותח את השיר לביצוע מורכב יפהפה של למעלה משש וחצי דקות. רגע קט ומרטיט. מזרחי מפליא בסולו ב"שני חלקים בתוך השלם" – ערך מוסף של ממש.
מקבלים את מה שכבר ידוע: אולארצ'יק יוצר אקלקטי, המצאה מלודית ייחודית, תום אותנטי ומוסיקליות מחויכת. האלבום הוא תזכורת שמעניקה למוסיקה שלו רעננות מלהיבה.

*** אורח: שלום חנוך ב"קרן שמש מאוחרת"

צילומים: מרגלית חרסונסקי

אלון אולארצ'יק ואלעד אדר – "מסטיק" – הקליפ

 

אלון אולארצ'יק פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן