בעקבות דרישת הקהל – טום ג'ונס מוסיף מופע

/5

הנוסטלגיה מנצחת. דרישת הקהל תביא את טום ג'ונס להופעה נוספת בהיכל נוקיה בת"א ב-28 באוקטובר בנוסף לזו של ה-26. גם טום ג'ונס (73) אחרי פול אנקה, ניל סדקה, קליף ריצ'ארד, יבוא להראות ששנות השישים חיות, נושמות, תוססות, ושתוחלת חיי כוכבי השישים רק עולה.
כמו ריצ'ארד ופול מקרטני, גם טום ג'ונס (ביקור שני בארץ) הוא בעל תאר אצולה Sir (סר). בבית המלוכה ספרו את מספר להיטיו, והבינו שגם לבריטי כמוהו  מגיע (ולא חשוב שהוא למעשה וולשי במקור) . בארה"ב כיבדו את כוכב העל בכוכב בשדרת הכוכבים של הולייווד.
סופרסטאר סר ג'ונס אינו מתבסס רק על השישים. ג'ונס ידע להתחדש גם בשמונים, גם בתשעים. הוא יגיע לכאן חמוש ב – Sex Bomb, אבל לא יוותר על It’s Not Unusual. ואיך אפשר בלי Daughter Of Darkness, She's A Lady, Delilah, What’s New Pussycat, You can Leave your Hat On. גם – Green, Green Grass of Home. הקהל לא יוותר לו עליהם.
הוא יספר לכם על חוויותיו ב – The Voice, הוא ינסה לשכנע אתכם שאלבומו האחרון Spirit in The Room אינו נופל ברמתו מכל מה שעשה עד היום. וכן, כמעט שכחנו – הקול האחד והיחיד שהוא ה – The Voice של עולם הפופ.
הקיצר, מי שמעוניין לבדוק אם ג'ונס 2013 אינו מבייש את ג'ונס 1965, שיכין בין 250 (הכי זול) ל-950 שקלים. יש מחיר לאגדות הפופ.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן