בריאן מיי מקווין מצטרף לטוני איומי של בלאק סבאת' ל'פרנואיד"

בריאן מיי מקווין מצטרף לטוני איומי של בלאק סבאת לפרנואיד

הגיטריסטים נפגשו כדי לדבר ולג'מג'ם על הקלאסיקה של בלאק סבאת' 

/5

הגיטריסטים נפגשו כדי לדבר ולג'מג'ם על הקלאסיקה של בלאק סבאת'  Black Sabbath לקטע בסרט התיעודי החדש של Sky Arts בנושא גיטרה, Greatest Guitar Riffs. "ישבתי עם בריאן, לדבר על ריפים", סיפר איומי בתחילת הקליפ. "הכרנו לראשונה בתחילת שנות ה-70 ומאז היינו החברים הכי טובים".
מיי ואיומי העלו זיכרונות מחזרה של בלאק סבאת' שאליה הצטרף מיי, שבה הם המשיכו לג'מג'ם הרבה אחרי שהחזרה הסתיימה. "התעכבנו, כדי להתחבר לשני המגברים שלנו", סיפר איומי. "כולם השתעממו ועזבו ואנחנו נשארנו", סיפר מיי.
מאוחר יותר, מיי שאלה את איומי "מאיפה הוא מביא את הריפים שלו. "אני לא יודע, אני חושב שזה משהו טבוע בפנים," ענה איומי. "בדרך כלל, אנחנו מסתובבים ומנגנים משהו, ואז אוזי (אוסבורן) יגיד, ‘What the fuck’s that?’ זה פשוט מרגיש נכון."
לאחר מכן, השניים דיסקסו על מקורותיו של מאחורי 'Paranoid', שיומי נזכר שהוא היה תוספת של הרגע האחרון לאלבום שנקרא Black Sabbath. "לא היו לנו מספיק שירים כדי למלא את האלבום, אז המפיק אמר, 'אנחנו צריכים עוד שיר 'שאורכו לא יותר משתיים וחצי דקות. מעולם לא כתבנו משהו פחות מחמש דקות !" איומי הסביר שהוא הגה את הריף בזמן ששאר חברי הלהקה יצאו לארוחת ערב.
הקליפ מסתיים כשהצמד מג'מג'ם על ל'פרנואיד'. כשאיומי מנגן  את הריף הראשי, לפני שהם מאלתרים עליו.

בלאק סאבת' – Paranoid

Black Sabath Paranoid

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן