3 GOJIRA גוז'ירה

גוז'ירה להקת הלייב רוק הגדולה ביותר?

הלהקה הצרפתית הראשונה שהגיעה לראש מצעד אלבומי הארד רוק של בילבורד.

/5

יש הרבה מוסדות מטאל ותיקים שממשיכים לשלוט ברוק (מטאליקה, איירון מיידן, סליפנוט וכו'), אבל חובה להכניס לרשימה את גוז'ירה (Gojira ) זו להקה שלוקחת את הזהב הביתה הפעם. אנשי הפרוג-מטאל הצרפתים בנו בהדרגה קהל במשך עשורים רבים של הופעות חיות מצטיינות, עד שהמוזיקה שלהם התפוצצה לבסוף ברחבי העולם עם Magma ב-2016 ואז אפילו יותר עם Fortitude מ-2021. החבורהמציגה רמה חסרת תקדים של עוצמה על הבמה, ועכשיו, ההופעות שלה הפכו למפוארות מאי פעם.
גוז'ירה היא להקת הבי מטאל צרפתית מאונדרס. היא נוסדה כגודזילה ב-1996. ההרכב של הלהקה כולל את – האחים ג'ו (שירה מובילה, גיטרה מקצב) ומריו דופלנטייה (תופים), כריסטיאן אנדראו (גיטרה מובילה), וז'אן מישל לאבאדי (בס). ההרכב לא השתנב מאז שהחליפה השם לגוז'ירה בשנת 2001. הלהקה מאופיינת בסגנונות הדת' מטאל המתקדמים ובטקסטים הרוחניים, הפילוסופיים והסביבתיים שלהם.
גוז'ירה הוציאה שבעה אלבומי אולפן, שלושה תקליטורי DVD חיים, והיא הלהקה הצרפתית הראשונה שהגיעה לראש מצעד אלבומי הארד רוק של בילבורד. גוז'ירה נחשבת לאחד מייצוא היצוא המוצלחים ביותר של צרפת לארה"ב. הלהקה קיבלה מועמדויות לפרס גראמי לאלבום הרוק הטוב ביותר ל-Magma ולביצוע המטאל הטוב ביותר עבור הסינגלים "סילברה" ו"אמזוניה". גוז'ירה מחזיקה בשיא הקונצרט העוצמתי הכי חזק שהוקלט אי פעם בסטאד דה פראנס. לאורך הקריירה שלה, הלהקה הייתה מעורבת בפעילות סביבתית, זכויות אדם וזכויות בעלי חיים.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן