ניצן שייר

צלילי השקט של ניצן שייר

דה וויס ההופעות החיות

ניצן שייר, נטלי כחלון, בניה ברבי, שיר קורן, שני פונה, אלי חולי, ריטה סולודוחינה, ליאור נעמן
4/5

ריאליטי מוסיקה מעוררת התרגשות – לעיתים עד דמעות. יש רגעים אותנטיים, שאינך חושד בדמעות תנין. מירי מסיקה התייפחה כמו ילדה למשמע Sounds Of Silence של פול סיימון בביצוע ניצן שייר. צודקת מסיקה: יש רגעים שהם מעל לתחרות מוסיקה. מה מיוחד בניצן שייר המיוחדת?  – שהיא מפעילה לא רק רגש אלא מתגלה כזמרת בעלת יכולת פרשנות ואינטליגנציה. אברהם טל המנטור שלה העיד, כי היא משקיעה עבודה עצומה בכל שיר. בקיצור: מקצוענית.
ואגב, אברהם טל: האישיות שלו כמנטור כובשת. אנושי, חם, פתוח לרעיונות, לא נעול על קונספציות, משרה על המתמודדים שלו רוח טובה. לעומתו, אביב גפן מתברר כמלחיץ עד מכשיל, נעול ועף על עצמו – על חשבון המתמודדים שלו. כשגפן בוחר שיר, והמתמודד לא נענה לו –הוא  מפתח אנטגוניזם כלפיו וגורם לו להיכנס למתח וללחץ שפוגע בהו.  התוצאה בשידור חי: ביצוע לא טוב של שני פונה ל"שלל שרב" (פתיחה חלשה במיוחד) והפסקת שירה של ליאור נעמן באמצע הביצוע של "שלל שרב". במקום לבוא לקראתם, הוא מתנער מהם ומודיע קבל הצופים ושאר משתתפים: זה לא אני – זה הם. אתם לא איתי – אני לא אתכם. "אני מרגיש שנשארת עם הגב אלי", אמר גפן לשני פונה, "נפגעתי שלא רצית ממני שיר ועיבוד", ונתן את הדוגמא של אריק איינשטיין, שעשה לו בזמנו כבוד עם "לבכות לך".  אז ככה: אני לא מזיל דמעה על המנטור הילדותי היהיר, הפגוע והנעלב, שמחפש שיצדיעו לו ויעברו לדום. ליבי יותר למתמודדיו. העצבים ניכרו על פניהם של שני  חברי הנבחרת שלו. במקום להועיל – הזיק.
ביצועים מיוחדים: אלי חולי – Human. נדיר למצוא זמרים עם אופי וכריזמה בגיל הזה. הוא שר רוק לגמרי cool. זה הייחוד שלו, וטוב שהוא אינו נותן משהו גדול יותר, או בלשון מירי מסיקה – Performance. שומר על איזונים בין איפוק לעוצמה. כנ"ל ריטה סולודוחינה שלקחה שיר כמו Dancing In The Dark של ברוס ספרינגסטין, הפקיעה אותו ממקור הרוק שלו, ושרטטה אותו מחדש בקווי פולק אקוסטיים עדינים.
בניה ברבי לקח את "עד שיעלה היום הבא" של עידן עמדי למגרש שלו בחספוס עדין, בשירה מבוקרת ובעיבוד משדרג לאקורדיון. שיר קורן שרה ברכות, בפשטות ובדקויות השייכות רק לה את Let Me Love You של ג'סטין ביבר.  וכמובן – ניצן שייר, הזמרת הטובה ביותר של דה וויס בעונה הנוכחית.

נבחרת אביב גפן

אלי חולי – Human

ריטה סולודוחינה – Dancing In The Dark

שני פונה – "שלל שרב".

ליאור נעמן – "שמש שמש"

הדחה: שני פונה

נבחרת אברהם טל

נטלי כחלון – "חוזה לך ברח"

בניה ברבי – "עד שיעלה היום הבא"

שיר קורן – Let Me Love You

ניצן שייר – The Sounds Of Silence

הדחה: נטלי כחלון

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן