פסטיבל הפסנתר 2023 צילום דוד גרנות

הבעיה שלי עם פסטיבל הפסנתר

הבעיה שלי עם פסטיבל הפסנתר, שאני לא מצליח לראות יותר מחמישה אחוז מעשרות המופעים, ובפסטיבל הקרוב  ( 30-24 באוקטובר 2023) המציין 25 שנה מאז נולד - יש לא פחות מ-60 הופעות

/5

הבעיה שלי עם פסטיבל הפסנתר, שאני לא מצליח לראות יותר מחמישה אחוז מעשרות המופעים, ובפסטיבל הקרוב  ( 30-24 באוקטובר 2023) המציין 25 שנה מאז נולד – יש לא פחות מ-60 הופעות. למה הולכים?  מה עושים?  אני מדבר דווקא על השמות הפחות מוכרים שיופיעו באולמות הצדדיים של מוזיאון ת"א.   מה מיוחד בעוד הופעה של מירי  מסיקה שתפתח את הפסטיבל ותארח את אלון עדר? הקהל יגיע כדי לשמוע את מיטב להיטיה, אבל אין בהופעה הזו משהו ייחודי שראוי לקורת הגג הפסטיבלית.
אז למה ללכת? הקהל שאינו אוהב סיכונים יקנה כרטיסים לעילי בוטנר שמשיק ספר שירים חדש, למוש בן ארי אקוסטי שיארח את שלמה בר ואביב בכר, את דני סנדרסון שיבצע את מיטב השירים "הפחות מוכרים", גם עברי לידר ילך על הפחות מוכרים במופע שנקרא B-Side ושלומי שבן יפתח שוב את "בית פתוח" ויארח את חוה אלברשטיין. סביר להניח כי גם ליסמין מועלם יהיה ביקוש ב"אין עולם" שיעודכן למופע אקוסטי. רונה קינן תשיר "עיר בלי געגוע" ותארח את אלון אולארצ'יק. שם טוב לוי ינסה לרענן את "האורקסטרה" שלו. עילי בוטנר מעלה מופע  סלרל ספר חדש "כמו הילד בקיבוץ", מעין סיכום של מיטב שיריו ולהיטיו.

שם טוב לוי והאורקסטרה – תזמורת הג'אז הישראלית, בשיתוף פעולה בעקבות אלבומם המשותף "בחברה טובה" עם עיבודים עשירים ומיוחדים של חברי האורקסטרה ליצירותיו של שם טוב בהרכב של 12 נגנים.

בתלם הלא מיינסטרימי, כדאי להגיע ל"איזבו" בהנהגתו של רן שם טוב המנגנת פיוז'נים מרתקים של רוק מתובל במוטיבים ים תיכוניים ובפסיכדליות של שנות השישים.
נטע וינר
הוא מוזיקאי, שחקן, יוצר ואמן רב-תחומי ופעיל חברתי. יצירתו מקיימת מפגש נדיר בין טקסט חריף לביט חריף לא פחות, סולן ואקורדיוניסט בלהקת ההיפ הופ הערבית-יהודית סיסטם עאלי.
לא לוותר על אלון עדר במופע השקה לאלבום הסולו האחרון החיים שלי פיגוע יפיפה". וגם: יהלי סובול וגיא מינטוס יבצעו  In berlin של לו ריד, מהאלבומים החשובים, המשפיעים והאפלים של שנות השבעים במאת חמישים לצאת האלבום.
עוד אחד מיוחד: אבי בללי  "המהגר"  מייסד להקת "נקמת הטרקטור" ואחד היוצרים הייחודיים בתרבות הישראלית, מעלה מופע בכורה לרגל צאת אלבומו האישי "המהגר".

צילום: דוד גרנות

איזבו  Izabo – I Like It

נטע וינר – ילד ושמו נטע

אלון עדר – החיים שלי פיגוע ייפייפה

עילי בוטנר וילדי החוץ – תיתן לי יד

אבי בללי "המהגר"

שם טוב לוי והאוקסטרה – פסק זמן

מאור כהן שר שארל בודלר ומארח את פיטר רוט



שאנן סטריט
מארח את גל ניסמן

בועז קראוזר מארח את דניאל רובין לרגל אלבומו השני, "מצב ביניים"

.

מעיין ליניק
זמרת הריתם נ' בלוז תארח את הראפר טדי נגוסה

מעיין לינק – נוצה מזהב

תמר אייזנמן חוגגת 20 ל EP הראשון

Hit Me

תמר סוּ מארחת את מיקה קרני

זיו בראשי מארחת את ערן צור ואת שי טרא ליטמן

יעל זלינגר השקת אלבום

שירה זלוף מופע ראשון בפסטיבל. 

קיפוד

ג'ני פנקין מופע השקה לקראת לאלבום החדש מארחת את גל דה פז ואת נומוק

ילדה של סנטר

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן