אור כהן ועדן גולן

הכוכב הבא אור כהן ועדן גולן דואט של פעם בחיים

לא תמיד נולד שידוך טובים-השניים-מן-האחד בדואטים. זה קורה כשהלבבות השרים מתנים אהבים. הכוכב הבא הגיע לשלב הזה במשחק הריאליטי.

פרק 16 17.1.2024
4.5/5

לא תמיד נולד שידוך טובים-השניים-מן-האחד בדואטים. זה קורה כשהלבבות השרים מתנים אהבים. כששני קולות חוברים "לכתוב" מחדש שיר, הם מולידים לעיתים מומנטים מרגשים. הכוכב הבא הגיע לשלב הזה במשחק הריאליטי. מציבים זוגות זמרים לכאילו קרבות. אין כאן  מאבק אומנותי על שירים אלא שיפוט אקראי של כל זוג. המבחן  הוא כמה כל אחד מצליח להישאר עצמו, ועד כמה הם מצליחים להעצים זה את זה לכדי ביצוע המעניק לשיר ערך מוסף ייחודי.
את הערך המוסף הזה קיבלנו בדואט של שתי זמרות שמוכנות מכל בחינה להגיע לשוודיה. אור כהן ועדן גולן שצירפו קולות לדואט על If I Ain't Got You של אלישה קיז. הקאבר הזה גילם את מהות הביצוע המושלם של Soul אולד סקול, שקיבל כאן עוצמה קולית כשהשתיים משלימות זו את זו מתוך הבנת תכלית הדואט. הן שרו בהנאה גלויה זו מול זו וגם נתנו כל אחת עוצמה מתוכה. יותר מזה: הן הוכיחו הבנה יוצאת מהכלל בסגנון שירי הנשמה של המוסיקה השחורה. תרם לשתיים עמוס בן דוד בעיבוד מוסיקלי מעצים.

הכוכב הבא אור כהן ועדן גולן דואט של פעם בחיים – If I Ain't Got You

אלישה קיז If I Ain't Got You

מיקה משה ואוראל רביד "ילדים של החיים" – מישהו אמר שהם שרו "יפה, אבל היפה הזה היה שטחי, החסיר עומק בשירו הקלאסי של שלום חנוך.
יונתן ביטון ודור שמעון  "סחרחורת" משאפ של עומר אדם וטונה – טובים השניים במה שהם, וגם מצאו נקודת חיבור מיוחדת
אור כהן ועדן גולן – If I Ain't Got You – דואט Soul שהעניק לשיר עוצמות חדשות.
ליאן בירן מוריה אנג'ל Imagine – לליאן בירן צבע קולי ייחודי ושירה בשלה ובוגרת לגילה. מוריה זמרת מצוינת, וביחד יצא דואט מעולה. מה שהפריע לי הן השמלות השחורות הנוראיות שעיצבו להן.
שי טמינו ואריק סיני – "לפני שייגמר" -קונטרסט קולות של סגנונות שירה שונים של שני זמרים מעולים, אבל חסר ערך מוסף דואטי

share

4 אהבו את זה

share

4 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן