הכוכב הבא הזוכים בדואט בהפתעה הם מיטב שרמן ותמיר גרינברג

הכוכב הבא הזוכים בדואט בהפתעה הם מיטב שרמן ותמיר גרינברג Nothing Compares To Them

האם הדואט (בהפתעה) קובע למתמודד או הביצוע שלו?

4.5/5

והזוכים הם מיטב שרמן ותמיר גרינברג בדואט הרוק  של Nothing Compares To You. שרמן לכאורה לא היתה זקוקה לשדרוג של גרינברג, אבל הקול שלו לא רק התאים לנתונים שלה אלא העצים אותה. האינטרקציה המוצלחת עברה מהקולות לשפת הגוף. ככה עושים דואט.
עמוס בן דוד המפיק המוזיקלי של התחרות, עשה מאמצים, שהדואטים יהיו מוצלחים גם מבלי שהזמרים עשו חזרות לפני שעלו לבמה. מדובר על סינכרון בזמן אמת, והתוצאות העידו כי ההכנות לתיאומים במרבית השירים היו יעילות. ה"אדום" של אמדורסקי לגרסת הדואט של ליבי פנקר ואלה לי ל – Grenade של ברונו מארס לא נומק מספיק. פנקר בלטה גם ללא העזר כנגד בביצוע  מהוקצע ובאנגלית טובה. לאמדורסקי חסר אצלה "ברק", והוא ככל הנראה מבין יותר ממני למה התכוון.
ריקי גל הוסיפה עוצמות  לים גרוניך ב"אם זו אהבה", והשילוב היה אטרקציה בין דורית מלהיבה. אצל ריקי גל כמעט כול טיפול  בשיר – זה בית ספר לזמרים. היא שרה טקסט הכי בהיר במינונים הנכונים שהמקצוענות-מיומנות מדברת בהם, מגיעה מאותם אזורים שנמצאים מתחת למיתרי הקול.
לאליאב זוהר צירפו לביצוע "אם את עדיין אוהבת אותי" המוכר מבועז שרעבי את ליאור נרקיס. זוהר נתן קאבר נשמה יוצא מהכלל לשיר, אבל קיבל "אדומים" לא ברורים. אמדורסקי טען שהוא לא "זרם" עם הזמר מולו. האם הדואט קובע למתמודד או הביצוע שלו? צריכים לזכור: אנחנו במשחק טלוויזיוני, אוכלים את כל מה שמאכילים אותנו כולל שופטים משועממים, שלרובם כבר התייבשה המחשבה. אליאב שר את אחד הקאברים היפים של הפרק הזה ושל התוכנית בכלל. מה הוא אשם שליאור נרקיס פתח מבערים?

שיפוט: קרן פלס שוב מנצלת את התוכנית כדי לעוף על עצמה. היא ניצלה את ההופעה של ריקי גל כדי לאזכר את פרס אקו"ם בו זכתה, והודתה משך חמש דקות רצופות על התרומה של גל לקריירה שלה. צריך להזכיר לפלס שלא היא הכוכבת בהכוכב הבא, ושקצת צניעות לא תזיק לה.
איתי לוי שחרר שד עדתי קטן כשאמר על זהבה בן: "היא חצבה את כל החומות למוזיקה המזרחית שלנו וגם למוזיקה הישראלית". וגם: "בזכות זהבה המוסיקה המזרחית הפכה לישראלית" את הקשקוש הזה הייתי מעביר לאביהו מדינה, זוכה פרס ישראל שכועס קשות על מי שמגדיר אותו "מוסיקה מזרחית" ולא "ישראלית".
הנחיה: לרותם סלע יש שתי מילים שחוזרות על עצמן לאורך כל תוכנית – "איזה כיף". יש מצב שהיא תנטוש את הממתק הזה. אם בעבר עוד הצליחה להוציא מעצמה הומור נחמד, בעונה הזו – ממותקת, משמימה ומשעממת. ממש לא כיף.

מיטב שרמן עם תמיר גרינברג – Nothing Compares To You

ינאי בן חמו  עם הראל סקעת – "שקיעות אדומות"
ליבי פנקר עם אלה לי – Grenade
ים גרוניך עם ריקי גל – "אם זו אהבה"
אליאב זוהר עם ליאור נרקיס – "אם את עדיין אוהבת אותי"
טליה סול אזרזר עפ זהבה בן – "קח אותי"
מיטב שרמן עם תמיר גרינברג – Nothing Compares To You

דואט בהפתעה אוגוסט 2021

הכוכב הבא פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן