חובי סטאר - Hello 3

חובי סטאר שר אדל

הכוכב הבא – שלב הדו קרב

בהשתתפות ולמה, עלמה, חובי סטאר, מאיה ברדנסקי, שרון פרטוק, נופר סלמאן, אופיר חיים, גיל חדש
/5

בשלב הדו-קרב – בחירת שיר גרועה קובעת את גורל המתחרה לשבט או לחסד. שרון פרטוק הרסה כמעט את כל מה שבנתה באודישנים כשבחרה "לעשות אירוויזיון" כולל העמדה של רקדנים בגרסה ל – Treasure של ברונו מארס. כל הייחוד שלה התאדה בהופעה הזו. מי שיעץ לה ללכת על הפקה כזו – אשם לא פחות ממנה. היא רק בת 17.
לעומת זאת, יריבתה-חברתה נופר סלמאן  בחרה "שבע בערב" של דקלה, והעניקה לו פרשנות, שגם דיקלה הייתה קמה לסטנדינג אוביישן. גם היא בת 17.  יחי ההבדל. מי שאמר "הזמרת המזרחית הבאה" עשה לה עוול.
עוד בחירה גרועה הייתה לעלמה, חציו של הצמד "עלמנור". היא לקחה את "תחרות כלבים" של אביתר בנאי, וברוב יומרתה, נתקעה על ביצוע דרמטי שלא התרומם מאזור הפסנתר שלה. זמרת מצוינת שנפלה על בחירה גרועה. מצד שני, נדמה לי שהיא עשתה את העבודה בשביל מפיקי התוכנית, שלבטח העדיפו להמשך צמד כמו "ולמה" עם Sex On Fire של "קינגס אופ ליאון" בגרסה מלוטשת ועדכנית, שהעניקה לשיר הזה עוצמה ורעננות.
חובי סטאר בחר ב – Hello של אדל, בחירה שקופה מאוד, נוחה מצד אחד, מסוכנת מצד שני, כי אדל היא רף גבוה מדי. אבל סטאר מכוון גבוה מאוד. אדל זו הצהרת כוונות. הראל סקעת טען כי השיר הזה "צעיר מדי" כדי להעניק לו פרשנות חדשה, אלא שפרשנות היא פרשנות, ולא חשוב גילו של השיר. חובי סטאר נתן ביצוע טוב לשיר, אבל לא חידש דבר לעומת אדל. הוא שיחק אותה בעיקר על ההצגה של חובי סטאר, שעדיין עובדת לטובתו. למאיה ברדנסקי היפהפייה המופלאה כנראה לא היה סיכוי נגדו, למרות ביצוע נשמה מושלם ומרטיט ל- Earth Song של מייקל ג'קסון. היא הייתה צריכה לנצח, אבל חובי סטאר הוא כבר הסופרסטאר של התוכנית לקראת האירוויזיון. הוא  לבוש, מאופר ומתנהג כאילו הוא כבר שם על תקן האטרקציה הבאה. אופיר חיים עם כל ההתלהבות ההיפ הופית שלו כנראה לא ינצח אותו עם כל האש שבוערת בתוכו, שניצחה אפילו זמרת נפלאה כמו גיל חדש בקרב צמוד (92% מול 91%). העובדה שחדש אינה ממשיכה היא פגיעה קשה בתחרות.

השתתפו: ולמה נגד עלמה, חובי סטאר נגד מאיה ברדנסקי, שרון פרטוק נגד נופר סלמאן, אופיר חיים נגד גיל חדש

עברו לשלב הבא: ולמה, חובי סטאר, נופר סלמאן, אופיר חיים

וידיאו: חובי סטאר – Hello

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן