הרולינג סטונס מכריזים על אלבום חדש ספטמבר - 2 2023

הרולינג סטונס מכריזים על אלבומם החדש וחושפים את הסינגל המוביל 'Angry'

"Hackney Diamonds" הוא האלבום הראשון של הרלינג סטונס מזה 18

/5

"Hackney Diamonds" הוא האלבום הראשון של הרלינג סטונס מזה 18 שנים, כולל הופעות אורח של ליידי גאגא, פול מקרטני וסטיבי וונדר. הוא מציג גם את צ'רלי ווטס, מתופף הסטונס שמת ב-2021 לאחר כמעט שישה עשורים בלהקה. התיפוף שלו, שהוקלט ב-2019, מופיע בשניים מתריסר הרצועות של האלבום, כאשר סטיב ג'ורדן מנגן בשאר.
היעדרותו של ווטס העיבה על ההתרגשות של מיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס ורוני ווד, כשהגיעו ביום רביעי לרובע האקני במזרח לונדון כדי לחשוף את האלבום החדש ולהכריז על תאריך היציאה שלו: 20 באוקטובר.
על ווטס אמר ריצ'רדס: "כמובן שהוא חסר נואשות., אל בזכות צ'רלי יש לנו את סטיב ג'ורדן, שהיה המלצתו אם משהו יקרה לו. ה היה הרבה יותר קשה ללא ברכתו של צ'רלי".
בתוך האולם המוזיקלי האדוארדי המצועצע לשעבר שבו הופיעו פעם צ'רלי צ'פלין וסטן לורל, ג'אגר, בן 80, ריצ'רדס, בן 79 וווד, בן 76 סיפקו פרטים על אלבום האולפן הראשון של הסטונס עם שירים חדשים מאז "A Bigger Bang" ב-2005.
הסינגל המוביל נקרא "Angry", אבל ג'אגר אמר שלא כל השירים זועמים. האלבום מכיל גם "שירי אהבה, בלדות, צלילים מסוג קאנטרי".
האלבום, שהוקלט בדצמבר וינואר באולפנים ברחבי העולם, מציג את הסטונס חוברים למפיק זוכה הגראמי אנדרו וואט, שעזר להרכיב את רשימת האורחים המככבת.
ליידי גאגא – ששרה ב"Sweet Sound of Heaven" – הקליטה באולפן הסמוך בזמן שהסטונס שהו בלוס אנג'לס. היא הצטרפה לאלבום לאחר שקפצה לומר שלום.
הלהקה הקרינה את הקליפ של "Angry", שמתאפיין צליל סטונס פריך בקצב קלאסי. הקליפ מציג את כוכבת "אופוריה" סידני סוויני, כשהיא משייטת בשדרות הסאנסט של לוס אנג'לס במכונית גג נפתחת אדומה, על פני שלטי חוצות של הסטונס מתקופות שונות.
לגבי הסיבה שהלהקה חיכתה כמעט שני עשורים בין אלבומים, אמר ריצ'רדס שהתזמון היה תלוי בעיקר בג'אגר. "כשיש לך זמר שרוצה לשיר, אתה תופס אותו ונכנס לאולפן", אמר ריצ'רדס. ג'אגר התבדח שהפער הארוך בין האלבומים נבע מעצלנות.
"לא היינו מוציאים את האלבום הזה אם לא באמת היינו אוהבים אותו", אמר. "אמרנו שאנחנו חייבים לעשות תקליט שאנחנו באמת אוהבים את עצמנו. אנחנו די מרוצים מהתוצאה, ומקווים שכולכם תאהבו את זה."
"Hackney Diamonds" הוא כינוי סלנג לזכוכית מנופצת, והלהקה פרסמה מודעה בעיתון המקומי של Hackney Gazette על עסק בדיוני לתיקון זכוכית. "כשאתה אומר תן לי מחסה, אנחנו נתקן את החלונות המנופצים שלך".
חברי הלהקה שנוסדה בשנת 1962, אינם מראים סימנים של כוונה לפרישה. הלהקה ניגנה בסיבוב הופעות לרגל 60 שנה באירופה בשנת 2022, ווסיבוב הופעות נוסף בארה"ב מתוכנן לשנה הבאה.

הסינגל החדש Angry

הרולינג סטונס מכריזים על  אלבומם החדש

 

הרולינג סטונס פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן