טום ג'ונס אז אני אולי זקן אבל הקול שלי עדיין צעירצילום מרגלית חרסונסקי

טום ג'ונס: "אז אני אולי זקן אבל הקול שלי עדיין צעיר"

בגיל 81 סר טום ג'ונס מכריז על סיבוב הופעות לקידום אלבומו החדש 'מוקף זמן'

4/5

"Surrounded By Time tour" – כך נקרא סיבוב ההופעות החדש של טום ג'ונס בן ה-81.  למי שיגיע בדצמבר לאנגליה – מכירת הכרטיסים החלה (9 בדצמבר בלונדון).
באלבום האחרון שלו, Surrounded By Time, סר טום מבצע חידושים לשירים ישנים, בלדות שחוקות כמו The Windmills Of Your Mind, שזכה באוסקר לשיר הטוב ביותר בשנת 1969. בין הבחירות המוזרות – Lazarus Man. כמו סיפורו של טרי קאליר בן תשע דקות על לידה מחדש וגאולה.
מבחינתו – אלבום אישי במיוחד – הראשון שהקליט בווילס, והראשון מאז מות אשתו האהובה לינדה. השירים שבחר מבטאים אותו נכון לעכשיו. המפיק איתן ג'ונס שדרג את השירה של ג'ונס באלקטרוניקה ואלמנטים של רוק פסיכדלי.

ג'ונס מבקש: אל תקראו לאלבום – פרויקט קאברים. "עושים במילה 'כיסוי' שימוש נרחב וזה לא נכון, כי זו הגרסה שלי לשירים של אנשים אחרים", אומר ג'ונס.
"אתה לא יכולת להגיד לסר לורנס אוליבייה שהוא 'מכסה' את מקבת'. זה התפיסה שלו לגבי זה. ואם אתה שומע מישהו אחר עושה את מקבת', אתה יודע שזה לא יהיה אותו דבר. כך אני מרגיש לגבי שירים".
האלבום נפתח בשיר אבל I Won't Crumble With You If You Fall שנכתב במקור על ידי ברניס ג'ונסון רייגון לתנועה לזכויות האזרח האפרו אמריקאיות. הוא הפך את השיר לקינה על אשתו המנוחה, שמתה מסרטן הריאות בשנת 2016. "הייתי איתה בבית החולים במשך 10 הימים האחרונים", הוא נזכר. "היא גססה והיא ידעה את זה. אמרתי לה, 'לינדה, אני לא יודע מה אני אעשה עם עצמי, והיא השיבה: 'את צריכה להמשיך '. מה שהיא התכוונה לומר היה 'אל תתפורר איתי', וזה מה שהשיר אומר לי".

Tom Jones – I Won’t Crumble With You If You Fall 

בשנתיים האחרונות סר טום ג'ונס שימש כמנטור ב- The Voice. שם הוא מגלם את בכיר השופטים, נערץ על ידי השופטים האחרים. וכשהוא מתחיל את העשור התשיעי שלו, הוא עדיין מתווה דרך חדשה.

אז איך הוא שומר את קול שלו הזו בצורה כל כך טובה?
"זה מזל. זו מתנה מאלוהים", אומר ג'ונס, ומודה כי צמצום צריכת האלכוהול שלו משפיעה לטובה. אה, וגם הוא מתאמן כל יום.
"יש לי אופני כושר בחדר השינה שלי. ויש לי את שולחן ההיפוך הזה, שבו אני תלוי הפוך במשך כחמש דקות כל יום. הוא גורם לדם לזרום לראש שלך, וזה נהדר, גם מאריך את שלך גם עמוד השדרה – אז אם יש לך בעיות בגב, אני ממליץ על המכשיר בחום. "אז אני אולי זקן אבל הקול שלי עדיין צעיר".

טום ג'ונס:  אז אני אולי זקן אבל הקול שלי עדיין צעיר  Sir Tom Jones' 'It's Not Unusual' | Blind Auditions | The Voice UK 2020

טום ג'ונס פייסבוק

טום ג'ונס הגיל אינו קובע ההופעה בישראל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן