ליזו אומרת שההאשמות נגדה על הטרדות מיניות של רקדניותיה הן חסרות שחר

ליזו אומרת שההאשמות נגדה על הטרדות מיניות של רקדניותיה הן חסרות שחר

"האופן שבו ליזו וצוות ההנהלה שלה התייחסו לרקדנים נוגד את כל מה שליזו מייצגת בפומבי - היא מביישת את הרקדנים שלה ומשפילה אותם בדרכים שאינן רק לא חוקיות אלא מעוררות דמורליזציה מוחלטת", טען עו"ד רון זמברנו המייצג את המתלוננות.

/5

שלוש רקדניות מקצועיות הגישו תביעה נגד הזמרת ליזו על כך שיצרה לכאורה "סביבת עבודה עוינת", אך לדבריה ההאשמות הן "סיפורים מעוררי סנסציה" של עובדות לשעבר שפעלו באופן לא מקצועי בסיבוב ההופעות שלה.

הרקדניות לשעבר של ליזו, אריאנה דייויס, קריסטל וויליאמס ונואל רודריגז הגישו תשעה אישומים נגד האמנית זוכת הגראמי והצוות שלה החל ממאי 2021 עד מאי 2023. במהלך אותה תקופה הן חוו התקפה מביישת על משקלן, הטרדות מיניות מבזות, הטפה על מיניות ונצרות, ואולצו להשתתף ב"מופעי מין מטרידים", כך לפי הודעת עורכי דין לתעסוקה בחוף המערבי, המייצגים את התובעים.
"האופן שבו ליזו וצוות ההנהלה שלה התייחסו לרקדנים נוגד את כל מה שליזו מייצגת בפומבי – היא מביישת את הרקדנים שלה ומשפילה אותם בדרכים שאינן רק לא חוקיות אלא מעוררות דמורליזציה מוחלטת", טען עו"ד רון זמברנו בהצהרה.
ליזו, אמנית שזכתה ארבע פעמים בגראמי, אשר ידועה מזה זמן רב כתומכת בחיוביות הגוף ובאהבה העצמית, הגיבה להאשמות שהועלו נגדה: "מוסר העבוד והכבוד שלי הוטלו בספק. הדמות שלי ספגה ביקורת", כותבת ליזו. "בדרך כלל אני בוחרת שלא להגיב להאשמות שווא, אבל אלה לא אמינות כפי שהן נשמעות ומקוממות מכדי שלא אטפל בהן".
"לפעמים אני צריכה לקבל החלטות קשות אבל זו אף פעם לא הכוונה שלי לגרום למישהו להרגיש לא בנוח או או שהוא לא בעל ערך כחלק חשוב מהצוות", היא כותבת. ליזו מזכירה את חוויותיה שלה עם שיימינג על גופה, מכחישה שהיא מבקרת או מפטרת עובד בגלל משקלו. בכלל, אין דבר שהיא לוקחת יותר ברצינות.

בתגובה, כתב רון זמברנו, המיצג את המתלוננות, שליזו כשלה בשמירה על המותג שלה ואכזבה את מעריציה. "הכחשתה להתנהגות המגונה הזו רק מוסיפה למצוקה הרגשית של הלקוחות שלנו", כותב זמבראנו. "למרות שליזו מציינת שמעולם לא הייתה כוונתה 'לגרום למישהו להרגיש לא בנוח', זה בדיוק מה שהיא עשתה עד כדי דמורליזציה של הרקדנים שלה והפרה בוטה של החוק".
ליזו איבדה למעלה מ-154,000 עוקבים באינסטגרם בעקבות  ההאשמות נגדה.

ליזו אומרת שההאשמות נגדה על הטרדות מיניות של רקדניותיה הן חסרות שחר

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן