ליל נאז X‏ Montero

ליל נאז X‏ Montero

אלבום שכמעט כל רצועה בו מתגמלת גם אם אתה לא חובב ראפ. מלא ברגש גולמי, בכנות ובהרבה תובנה.

4.5/5

אחרי כל הפרסים, התארים והשבחים – אלבום ראשון. סיכום כל מה שה – ליל נאז X‏ חולל משך שנתיים, מאז Old Town Road. בואו נריץ את ה-15 שירים של הראפר מאטלנטה ג'ורג'יה.
אתחיל בשורה התחתונה: אלבום הבכורה תואם את האקלקטיות והטווח הרגשי הרחב שלו כולל איכות מלודית גבוהה לכל אורכו, והכל בלי לוותר על ייחודו הראפרי. ליל נאז מוכיח שיש בו את כל הפוטנציאל והכישרון של יוצר מודרני מגוון ומתפתח. האלבום מקיים את ההבטחה של כוכב פופ מסוג חדש: ראפר וזמר שחור, המשלב את המוזיקה שלו בכל הז'אנרים, מילים ישירות ואותנטיות נדירה.
הביקורת אינה שוכחת להזכיר שנאז הוא אחד הראפרים הלהטב"ים הגדולים בעולם, שזוכה ליחס יוצא דופן גם כשהוא מציג את מיניותו בחזית ובמרכז המוסיקה שלו. הסינגל Industry Baby, הגיע עם סרטון המתרחש בכלא שבו ליל נאס X מוביל להקת גברים עירומים בשגרת ריקודים במקלחות. אז כן, "מונטרו" הוא אלבום של  מימוש עצמי עוצמתי שמציב באומץ את המיניות, הכנות והפגיעות בחזית.

המגוון מעיד על גאונותו בחיבור סגנונות בשירים שעוסקים בדיכאון, בדידות, הקשר הקרוב ביותר בחייו, והתבגרותו העגומה, המסומנת בהתעללות הורית ומאבקים עם המיניות שלו.אתה מצפה שהאלבום יאסוף יסתיים בנימה אופטימית, אבל זה לא קורה. במקום זאת, השיר המסיים ?Am I Dreaming? הוא בלדה כואבת בהשתתפות מיילי סיירוס "לעולם אל תשכח אותי ואת כל מה שעשיתי", הוא שר, כאילו הוא מצפה שההצלחה הנוכחית שלו תחלוף.
הוא לא צריך לדאוג. מונטרו – אלבום שכמעט כל רצועה בו מתגמלת גם אם אתה לא חובב ראפ. מלא ברגש גולמי, בכנות ובהרבה תובנה.

אורחים: אלטון ג'ון בשיר One Of Me, דוג'ה קאט בשיר Scoop, מיילי סיירוס בשיר Am I Dreaming, מייגן די סטליון בשיר Dolla Sign Slim

ליל נאז X פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן