מה הם Oldies

מה הם Oldies?

שירים מהעבר יכולים להחזיר אותנו בצורה חיה לחלק מסוים בחיינו ולהעלות באוב חזיונות של אנשים או מקומות הקשורים לזמן מסוים.

/5

שירים מהעבר יכולים להחזיר אותנו בצורה חיה לחלק מסוים בחיינו ולהעלות באוב חזיונות של אנשים או מקומות הקשורים לזמן מסוים. לכל אחד יש את רשימת השירים האולטימטיביים של שמחברים לחוויות מן העבר ומעוררים אותן  לרגעים מחדש. קןראים לשירים האלה Oldies (ישנים)
Golden Oldies מתייחס בדרך כלל למוזיקה משנות ה-50 וה-60 . רדיו האולדיז מציג בדרך כלל אמנים כמו אלביס פרסלי, צ'אק ברי, הביטלס, ג'רי לי לואיס, הביץ' בויז, פרנקי אבלון, ארבע העונות, פול אנקה, ניל סדקה, ריצ'רד הקטן וסם קוק. הז'אנרים הם רוקנרול מוקדם, רוקבילי, דו-וופ, מוזיקת נשמה, מוטאון, פלישה אנגלית (British Invasion), להקות בנות מוקדמות, מוזיקת גלישה (surf music) , מוסיקה של אלילי גיל העשרה (teen idol singers) , פופ לעיסת מסטיק ( bubblegum pop). מוזיקה הפולק.
רוב תחנות האולדיז המסורתיות מגבילות את רשימות ההשמעה שלהן ללא יותר מ-300 שירים, בהתבסס על אסטרטגיית התכנות לפיה מאזיני מיינסטרים "ממוצעים" ישארו מעודכנים בתנאי שהם מכירים את הלהיטים המושמעים. החסרון של הקונספט זה הוא ההחזרה המתמדת על רשימת השירים של התחנה.
לאולדיז יש חפיפה מסוימת עם הלהיטים הקלאסיים ופורמטי הרוק הקלאסיים. להיטים קלאסיים כוללים להיטי פופ ורוק מתחילת שנות ה-70 ועד תחילת שנות ה-90, בעוד שהרוק הקלאסי מתמקד באלבומי רוק מסוף שנות ה-60 עד שנות ה-90 (לעיתים מנגנים חומרים חדשים יותר שנוצרו באותו סגנון כמו השירים הישנים)

The Man Who Shot Liberty Valance – Gene Pitney

share

4 אהבו את זה

share

4 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן