מינימל קומפקט – מתאחדת ל-3 הופעות בסוף ינואר 2012

/5

מינימל קומפקט תתאחד לרגל יום הולדתו ה 60 של המתופף מקס פרנקן ותארח את קולין ניומן (Wire) שהפיק את אלבומה המצליח ביותר. מינימל קומפקט נוסדה ב- 1980. שבע שנות קיומה הם ציון דרך בתולדות סצנת הפוסט פאנק והאינדי רוק האירופאית. הלהקה ונחשבת ללהקה הישראלית המצליחה ביותר במונחים בינלאומיים..
ב 1981 הוחתמה מינימל על חוזה בחברת התקליטים הנחשבת Crammed והוציאה אי.פי. שכלל את Static Dancing. ב 1982 יצא אלבומם המלא One by One שהוקלט בלונדון וכלל את It Takes a Lifetime, Disguise ועוד. הלהקה הוציאה עוד שני אלבומים. אלבומה הרביעי זכתה להצלחה המשמעותית ביותר עם השיר  When I go בהפקתו של קולין ניומן (מלהקת Wire) שהוביל לאלבום, שנכתב ע"י כל חברי הלהקה.  מלכה שפיגל כתבה ושרה את When I Go , פורטיס שר לראשונה סולו וניגן גיטרות. גם קולין עצמו מנגן באלבום.
יציאת האלבום לוותה בסיבוב הופעות באירופה. הלהקה תכננה הופעות בארה"ב אלא שלא הצליחה להשיג ויזות והודיעה באופן מפתיע על פירוק ב 1988. אחרי הפירוק חזרו פורטיס וסחרוף לארץ ועבדו יחד על אלבומו "סיפורים מהקופסא".
ב – 2003 התאחדה הלהקה לכמה הופעות בארץ ובאירופה והוציאה אוסף משולש שכלל גירסאות רמיקס לכמה שירים. מינימל קומפקט תתאחד כאמור לשלוש הופעות לרגל יום הולדתו ה 60 של המתופף מקס. ב 2008 קיימה הלהקה הופעות איחוד בארץ לרגל יום הולדתו ה 60 של סמי בירנבך.

26.1.2012 רידינג 3 תל-אביב. 28.1 – זאפה ירושלים, 2.2 – בארבי ת"א

מינימל קומפקט – ההופעה ב-2008

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן