מיקה משחרר סינגל חדש 'יו יו' לקראת גמר האירוויזיון

מיקה שיחרר סינגל חדש 'יו יו' לקראת גמר האירוויזיון

"זה שיר שאמור לגרום לעולם, למרות כל הרע שמתחולל בו, להרגיש טוב יותר, משהו שתמיד יהיה שם כדי לנחם אותך. כתבתי את זה בשביל כולם".

/5

היוצר-זמר, מיקה, אחד משלושת מנחי האירוויזיון בטורינו משתף בסינגל חדש – "יו יו" שיצא לקראת גמר האירוויזיון. מיקה ביצע את שיר האלט-פופ החדש לראשונה בתחרות האירוויזיון במוצ"ש, שם הוא  מנחה את האירוע יחד עם אלסנדרו קטלאן והזמרת האיטלקית לורה פאוסיני. הוא ניצל את הבמה לקידום אדיר של הקריירה שלו במופע ראווה מלהיב. "רציתי לכתוב שיר שיכול לגרום לך לבכות ולרקוד בו זמנית", אומר מיקה. "זה שיר שאמור לגרום לעולם, למרות כל הרע שמתחולל בו, להרגיש טוב יותר, משהו שתמיד יהיה שם כדי לנחם אותך. כתבתי את זה בשביל כולם".
מייקל הולברוק פנימן ג'וניור. זה שמו המלא. מיקה (39) הוציא את אלבום האולפן הראשון שלו באורך מלא, Life in Cartoon Motion, באילנד רקורדס ב-2007. , מכירו של יותר מ-5.6 מיליון עותקים ברחבי העולם היו בין הגורמים לזכייה בפרס בריט ולקבלת מועמדות לפרס גראמי. בינואר 2007 הוא הגיע לפסגת המצעד האנגליעם "גרייס קלי". מאז הוא המשיך להקליט ארבעה אלבומי אולפן נוספים (לאחרונה My Name is Michael Holbrook באוקטובר 2019), וכן שימש כשופט/מנטור גם בגרסה הצרפתית של The Voice וגם בגרסה האיטלקית של X Factor. מיקה גם כיכב בתוכנית משלו בטלוויזיה באיטליה, Stasera Casa Mika , שזכתה בפרס ורד הזהב לבידור לשנת 2017, שבעקבותיה קיבל את ההנחיה באירוויזיון.

 מיקה – My Name Is Michael Holbrook

MIKA – Yo Yo

מיקה ההופעה בטורינו Interval: Mika Medley (Love Today / Grace Kelly / Yo-Yo / Happy Ending) – Eurovision 2022

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן