מעריצי הביטלס בהמתנה דרוכה ל - Get Back

מעריצי הביטלס בהמתנה דרוכה ל – Get Back

סרטו הדוקומנטרי החדש בן שלושת החלקים של פיטר ג'קסון על הביטלס מציג צילומים נדירים של הלהקה בפרק האחרון של חייה.

/5

ביטלס לנצח. אהבות גדולות בדרך כלל מתקהות/ דועכות עם הזמן. לא האהבה לביטלסאגדות ליברפול שוכנות אמנם בפנתיאון של הרוק והפופ,  אבל חיות, קיימות ויציבות גם חמישים ושתיים שנים אחרי מותן כלהקה.
כשהעולם נסגר במרץ 2020, פיטר ג'קסון, במאי ומפיק קולנוע ניו זילנדי זוכה פרס האוסקר, היה עסוק בסינון הר של קטעים שמעולם לא נראו – 60 שעות בסך הכל – של הביטלס, שצולמו על ידי הבמאי מייקל לינדזי-הוג ב-1969.
השבוע בישר מביתו בניו זילנד כי הפרויקט בן ארבע השנים הסתיים, ותוצאתו – הסדרה The Beatles: Get Back, תשוחרר בדיסני+ מה-25 בנובמבר . במקור, שנחשב לסרט עלילתי, מדובר בשלושה פרקים בני שעתיים, ממה שצילם לינדזי-הוג לסרט שיהפוך ל-Let It Be, הסרט העלילתי הרביעי של הלהקה.
אני ממתין בקוצר רוח ל סרט הדוקומנטרי בן שלושת החלקים המציג צילומים נדירים של הלהקה בפרק האחרון של חייה. מספרים שצפיה בחומרי הסרט הפתיעה אפילו את פול מקרטני.
אלה הביטלס כפי שאף אחד לא ראה אותם ולא שמע אותם – ההופעה החיה האחרונה שלהם כלהקה, 30 בינואר 1969, כלומר 52 שנים אחרי. לא ראה אותם מעולם. פרק של 43 הדקות מהסרט התיעודי  הביטלס: Get Back – מציג את הקונצרט המאולתר המלא ללא הפרעה על גג בניין משרדי חברת "אפל" של הביטלס ב- 3 Savile Row בלונדון, למעשה ההופעה החיה  האחרונה של הלהקה. הוא כולל הופעות איקוניות מהאלבום האחרון שלהם, Let It Be. הצילומים המקוריים, צולמו בלפחות תשע מצלמות שונות, וחוברו לסרט מדהים בחדותו ובצבעוניותו. בסרט גם עלילת משנה קומית שבה שוטר מבולבל בן 19 מגיב לתלונות רעש של השכנים ברחוב,  ומקבל "סיבוב" ערמומי מעובדי אפל – קטע שמהווה את שיאו של הסרט התיעודי של ג'קסון.
הסרט הוא סיור מרתק על פני  21 יום  בעולמם היצירתי האינטימי. של הביטלס. מקורו בכמעט 60 שעות של צילומי ארכיון, והוא מתאר את הלהקה בשעות של יצירה, עיבודים, נגינה, השתובבות, עד שלבסוף מצליחה לסיים את Let It Be. הסרט הדוקומנטרי יוקרן בערוץ דיסני + במשך שלושה לילות בתאריכים 25, 26 ו -27 בנובמבר.
The Beatles: Get Back – A Sneak Peek from Peter Jackson

The Beatles – Don't Let Me Down

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

4 תגובות

  1. יוסי עזרה בבקשה! איך רואים את הסדרה בארץ??
    אני מחפש אך לא מוצא שום דרך להרשם לשירות שלהם כאן. איך אפשר לצפות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן