נסרין קדרי מאושרת בדרך שלי

נסרין קדרי מאושרת בדרך שלי

כשנסרין תבין שהקול אינו הכל, אלא מה הסיפור האמיתי שלה  –  היא  תקנה את מקומה לא רק כזמרת פופולרית, אלא גם כזמרת ישראלית מזרחית אותנטית. נסרין עדיין לא שם.

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: דולב רב, פן חזות
3.5/5

בעבר היה נדיר לשמוע במוסיקה הישראלית חיבורים בין עברית וערבית. בשנים האחרונות יותר ויותר כותבים מאתגרים את עצמם – לא תמיד ממניעים אומנותיים טהורים אלא כמגמה פופוליסטית. להקה כמו "סיסטם עאלי"  ניסתה חיבור מעניין ומקורי בין השפות במוסיקת היפ הופ. מצד שני, במיינסטרים בולטות זמרות כנסרין קדרי וואלרי חמאתי. הכיוון – מוסיקה מזרחית כחלק מתעשייה שקורצת למיינסטרים.
נסרין בחרה בסינגל החדש כשיר שילווה את התכנית על חייה. השיר אמור להיות מעין תמצית של קשת הרגשות, המשברים והשמחות שחוותה בשנה האחרונה, אבל הוא גולש לנושא האהוב על כותבי השירים של הז'אנר – אהבה נכזבת. הוא … חולם את החלומות שלה עם מישהי אחרת.  השרבוט הסתמי והלא הגיוני מוביל  את נסרין לעוד אפיזודת התבכיינות שבלונית בשתי השפות בעיבוד מזרחי-ערבי-מערבי באזורי הנוחות שלה. "הייתי כל כך מאושרת/ עד שלקחת לי את החלום אבל הבטחתי שאני לא נשברת/ שאנצח את עצמי כל יום" היא מסלסלת ברגש הומה בעיבוד לצליל כינורות מזרחי וביט אלקטרוני.
נסרין קדרי היתה יכולה להיות הזמרת ה"מזרחית" הכי מיוחדת במוסיקה המקומית נכון לעכשיו, אילו הייתה שרה שירים אמיתיים.  במקום זאת היא הולכת על השבלונות הכי צפויות בשירי האכזבות כולל החיבור בין עברית לערבית. כשנסרין תבין שהקול אינו הכל, אלא מה הסיפור האמיתי שלה, כשהיא תתעמת עם הטקסטים שמספקים לה  –  היא  תקנה את מקומה לא רק כזמרת פופולרית, אלא גם כזמרת ישראלית מזרחית אותנטית. נסרין עדיין לא שם.

נסרין קדרי מאושרת בדרך שלי  עורכת ובמאית ראשית: אירמה אדלמן

עם מי אתה היום חולם את כל החלומות שלי/ את השריטות שלי הרגשות שלי
מי זאת שהשאירה בית ריק בלב שלי/ בעולם שלי
כשאתה חוזר אליה היא עוד מחכה/ רק לנשום אותך ולהיות איתך
ואיתה חולק את כל החוויות שלך/ ההצלחות שלך
אני הייתי כל כך מאושרת/ עד שלקחת לי את החלום
אבל הבטחתי שאני לא נשברת/ שאנצח את עצמי כל יום
בדרך שלי, בדרך שלי
ושוב בלילה קר איבדתי זמן יקר/ אותו משפט מוכר את אהבה שלי
את החיים שלי/ זה לא בשבילי, זה לא בשבילי
אני הייתי כל כך מאושרת/ עד שלקחת לי את החלום
אבל הבטחתי שאני לא נשברת/ שאנצח את עצמי כל יום
בדרך שלי, בדרך שלי

נסרין קדרי פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן