נצ'י נצ' כפרה שלי מתוך שפל וגאות

כפרה שלי

נצ'י נצ'

מילים ולחן: רביד פלוטניק עיבוד: עומר מור, רביד פלוטניק, ניר דנן הפקה מוסיקלית: עומר מור
3.5/5

הקלות שבה עושה נצ'י נצ' שימוש בביטוי הנדוש "כפרה שלי". הקלות שבה עושה נצ'י נצ' שימוש בסמבה. צריכים להבין: ההיפ הופ בארצנו במגמת פניה לכיווני מיינסטרים מובהקים. כל אמרגן ילחש לאוזנו של הראפר: תעשה משהו מחניף, מרקיד, כייפי. אז בבקשה: נצ'י נצ' מתענג על הכפרה שלו. מה זה מתענג? מתרפק על רגעי תאווה איתה, ועדיין נשארה סתומה השאלה – אם כל כך טוב, אז מה קרה, שהם כבר לא. אבל זה בטל בשישים. הקיץ הישראלי ארוך. למי יש כוח לשירי ראפ מיליטנטיים. לחפירות חברתיות. שחק אותה ראש קל.  שדרג את הקריירה. לך על ברזיל. סמבה מיד טמפו קלילה ומלטפת. רביד פלוטניק מבין שאם לא עכשיו, הוא עלול להחמיץ מומנטום. תראו את הבנות מתענגות בקליפ. זה כל הסיפור. איזה אוי ואיזה כפרה שלי. בידור זה שם המשחק, ונצ'י נצ' כבר חוגג באיזה כפר נופש אהוב על הישראלים.

נ.ב בפינת הלשון : "איך אהבנו ללמוד אחד השנייה" –שגיאה.  בעברית אין לומר "אחד את השני (או השנייה)" לביטוי פעולה הדדית. אלא "זה את זה". הידעת פלוטניק?

אוי כפרה שלי/ אוי כפרה שלי/ אוי כפרה שלי/ את כבר לא תהיי שלי
בראשי אותה תמונה/ כשאת הולכת בשכונה/ דיבור מפולפל ובלונד מחומצן שמסתיר / שיער מקורזל ויפה
אני שיניתי גישה / כשאת הפכת לאישה/ אישה אמיתית כזאת שופעת ומלאה בקימורים/ ואני? נער שחולם חלומות רטובים
פזמון: בראשי אותה תמונה/ כשאת רוקדת במסיבה/ איך תפסתי לך תיד ואמרתי / סלחי לי כפרה אולי את במקרה מפתח תקווה
אמרת לי לך קיבינימט, ואז צחקת וענית שכן/ עניתי וואלה זה גורל מכתוב מאלוהים/ כפרה יש לך טרמפ הביתה הלילה
פזמון
איך הגשמנו כל פנטזיה חולנית / בכל סיטואציה אינטרקציה צבעונית/ תגידי מתי המעטנו בערכה של אינטימיות מתוקה / שמפיגה ת'מועקה, כל מהותה תשוקה / איך רק את ידעת מה חשקה נפשי/ אין מגע נבוך, ואין מילה טפשית/ אני לא רוצה שתתלבשי / אף פעם/ כולך אישה כולך נשית/ עשית אותי חלש/ מגיע לך עיטור העוז, מגיע לך צלש/ עשית סלט את אמא של שבת / ואני חוש חש הבלש סקרן לדעת את הגוף שלך/ רק את הגוף שלך
פזמון
איך אהבנו ללמוד אחד השנייה, בשם התאווה/ ואיך למדנו לעשות אהבה, בלי אהבה/ הלילות האלו רק שלנו/ ולא אכפת לי שאף אחד לא יבין אותנו/ לא עוללנו רע לאיש ולא הרגנו אף אחד/ אז תגידי לי במה פשענו? במה חטאנו?

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן