סמארה ג'וי

סמרה ג'וי Linger Awhile זמרת הג'אז שזכתה בפרס הפנים החדשות בגראמי

ג'וי שרה את השירים מספר השירים האמריקאי כמו מקצוענית ותיקה למרות שהיא רק באמצע שנות ה-20 לחייה.

5/5

לא ראיתי ברשימת פרסי הגראמי קטגוריה לג'אז, אבל סמארה ג'וי שקיבלה את פרס "הפנים החדשות" היא בפירוש זמרת ג'אז. ככזו – היא הבאה בתור. בת 22 בלבד, אבל לגיל אין שום משמעות. האלבום 'Linger Awhile' מראה שעם קול, טון ופרייזינג היא מחזירה לזמרי הג'אז האגדיים ביותר, משתייכת לליגת העל של זמרות אייקוניות מאלה פיצג'רלד ועד כרמן מקריי, שירלי הורן, שרה ווהן ועד בילי הולידיי. 
ג'וי שרה את השירים מספר השירים האמריקאי  כמו מקצוענית ותיקה למרות שהיא רק באמצע שנות ה-20 לחייה. אתה יכול לשמוע את ההשפעות של כמה מהסולנים הגדולים ביותר של הג'אז בביצועים אלה, שכל אחד מהם מציג את קולה המדהים.

הזוכה בתחרות השירה הג'אז הבינלאומית של שרה ווהן לשנת 2019 עושה כבוד לאחת מאבני הבוחן החשובות ביותר שלה בפתיחה 'Can't Get Out Of This Mood', שווהן הקליטה ב-1950 . תרצו יש כאן הדים בגרסה ל – ,‘Guess Who I Saw Today’ שהקליטה כרמן מקריי הגדולה באלבומה After Glow מ-1957.
הזמרת מציג שתי תוספות מדהימות לז'אנר בדמות ‘Nostalgia (The Day I Knew)’ פלוס I'm Confessin' (That I Love You), האחרון מתבסס על סולו מאלבומו של לסטר יאנג עם הטריו של אוסקר פיטרסון שהוקלט ב-1952. סמרה ג'וי שרה טייקים מופלאים ל"Round Midnight" של מונק ול -'Someone To Watch Over Me' של הגרשווינים, בסיומו של האלבום המשובח והמדהים הזה.  פרס הגראמי מאשרים: היא עומדת להיות שם מוכר, שם נרדף למוזיקת ג'אז נצחית.

 

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן