עידן רייכל עם תזמורת סימפונית בבואנוס איירס

עידן רייכל עם תזמורת סימפונית בבואנוס איירס

העיבודים הסימפוניים מעניקים נפח מרשים לשירים, אבל לא תמיד מספקים גרסאות שמאפילות על גרסאות המקור

3.5/5

חיפשתי בגוגל "עידן רייכל והפילהרמונית הישראלית".  עוד לא נוצר החיבור? הגיע הזמן שהקלאסי של הפופ הישראלי יפגוש את התזמורת הקלאסית הישראלית. בינתיים, לקראת החגים שולח רייכל אלבום שהוא הקליט עם תזמורת סימפונית מבואנוס איירס שנקראת Ensamble Sinfonico 21 Orchestra. יש סיפור מאחורי החיבור (ראו וידיאו).
העיבודים הסימפוניים מעניקים נפח מרשים לשירים, אבל לא תמיד מספקים גרסאות שמאפילות על גרסאות המקור או גם על כאלה ששמענו בהופעות הסולו שלו. הם (התזמורים) כיפתרו פה ושם את המוסיקה של רייכל, יצרו איזשהו ריחוק שאופייני לאולם הקונצרטים הקלאסי.   חריגים: "להישאר" באנגלית נשמע ריענון אמוציונאלי של השיר. מאיה אברהם מצוינת עם התזמורת ב"אהבה כזו". גם הביצועים עם האורחת מרתה גומז יצא נשכרים מהעיבודים הסימפוניים.
"הינך יפה" בשילוב קולות עם מאיה אברהם – נפלא. כנ"ל העיבוד ל"חלומות של אחרים" שקיבל נפח מפואר של התזמורת בשילוב הקולי עם אברהם ושירת קהל. "ממעמקים" זכה לעיטור קולי אתני באוריינטציה של מוסיקת העולם. קצב של ממש גיוון ב –  Ana Ana wa Enta Enta האוריינטאלי. אלה יוצרים איזון מתבקש.
מתנה לחגים? אוהבי רייכל המושבעים יגיעו גם לאלבום הזה. אחרים יכולים להסתפק באלבום מצוין כמו "רייכל פסנתר שירים" שתיעד את ההופעות מתוך סיבוב ההופעות "רייכל – פסנתר – שירים" שהתקיימו באמפי שוני בין יוני 2016 ואוקטובר 2017.

תשמעו סיפור יפה…

רייכל ● פסנתר ● שירים

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן