עיצוב הבמה של אירוויזיון 2024 נחשף

עיצוב הבמה של אירוויזיון 2024 נחשף

אתרי האירוויזיון וההימורים מצביעים על נמו השוויצרי כבעל הסיכויים לזכייה בתחרות. ישראל במקום השמיני

/5

עיצוב הבמה של תחרות האירוויזיון שתיערך במאלמו, שבדיה ב-11 במאי. נחשף לקראת הגמר הגדול בחודש הבא. עיצוב הבמה והתאורה השנה לאירוויזיון יתמקד בקהל יותר מתמיד על ידי הצבת הבמה במרכז הזירה. על ידי כך, הצופים יוכלו לחוות את המראה הייחודי ב- 360 מעלות.
הבמה תהיה  מעוצבת כצלב עם קוביות לד ניתנות להזזה ורצפות לד. טכנולוגיית אור, וידאו ובמה יוכלו ליצור וריאציות גדולות בזירה. יהיה גם מרכז וידאו ואור מעל הבמה, כאשר עיצוב התאורה נועד לחבק את האמנים וההופעות שלהם.
לפי אתר Eurovision World, הסיכויים לזכייה בתחרות הם של NEMO השוויצרי, שכרגע יש לה סיכוי של 25 אחוז לזכות השנה בכתר עם השיר 'The Code'. Nemo עוסק בשיר שלו בנושאים כמו זהות מגדרית, בריאות נפשית ומציאת מקומו בעולם הזה. עדן גולן מישראל ממוקמת בטבלה הזו במקום השמיני.
איגוד השידור האירופי (EBU) פרסם הצהרה כדי להזהיר מפני "התעללות והטרדה" שאמנים מתמודדים עלולים לחוות, והתתכוון למשתתפים מישראל. .
סגן מנהל האיגוד – כתב כי בעוד האיגוד תומך בחופש הביטוי והזכות להביע דעות בחברה דמוקרטית", "הוא בתוקף לכל צורה של פגיעה בדברי שטנה כלפי האמנים המשתתפים או כל אדם הקשור לתחרות.
למעשה זוהי תגובת האיגוד ל מחאות המשמעותיות על השתתפות ישראל באירוויזיון השנה על רקע המלחמה המתמשכת בעזה. למעלה מ-1,000 אמנים שבדים קראו לאסור את השתתפות ישראל השנה. למעלה מ-1,400 אנשי מקצוע בתעשיית המוזיקה הפינית חתמו על עצומה ברוח הזו.
עם זאת, לאחר שקיבלו מכתב פתוח מאמנים קוויריים ואינדיבידואלים רבים להחרים את האירוויזיון בגלל השתתפות ישראל, מספר אמני אירוויזיון – כולל במבי טאג מאירלנד, Gåte מנורווגיה, יולנדה מפורטוגל ואולי אלכסנדר מבריטניה עצמו – הגיבו למכתב ואמרו שהם "מאמינים בתוקף ב- הכוח המאחד של המוזיקה", ואלכסנדר אף אישר שהוא לא יחרים את האירוויזיון.

מי ינצח באירוויזיון במאלמו 2024

העשיריה הראשונה של סוכני ההימורים בתחרות האירוויזיון 2024.

  1. Switzerland – Nemo – “The Code” – 25.3%
  2. Croatia – Baby Lasagna – “Rim Tim Tagi Dim” – 18.0%
  3. Netherlands – Joost Klein – “Europapa” – 12.1%
  4. Italy – Angelina Mango – “La noia” – 10.9%
  5. Ukraine – Alyona Alyona and Jerry Heil – “Teresa & Maria” – 6.0%
  6. France – Slimane – “Mon amour” – 5.0%
  7. Greece – Marina Satti – “Zari” – 2.8%
  8. Israel – Eden Golan – “Hurricane” – 2.2%
  9. Belgium – Mustii – “Before the Party’s Over” – 1.8%
  10. Ireland – Bambie Thug – “Doomsday Blue” – 1.1% 

 

 

אתר האירוויזיון מאלמו 2024

share

3 אהבו את זה

share

3 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן