פינק פלויד מודים לכל מי שתמך בשיר שהוקדש לאוקראינה

פינק פלויד מודים לכל מי שתמך בשיר שהוקדש לאוקראינה

Hey Hey Rise Up' שוחרר עוד באפריל כשיר החדש הראשון של פינק פלויד מזה כמעט שלושה עשורים

/5

פינק פלויד רוצה להודות לכל מי שתמך ב-Hey, Hey, Rise Up. הסינגל, שהוקלט ב-30 במרץ עם Andriy Khlyvnyuk מהלהקה האוקראינית Boombox, גייס למעלה מ-500,000 פאונד כדי לעזור להקל על הסבל של העם האוקראיני. דיוויד גילמור וניק מייסון הוסיפו 50,000 ליש"ט כדי להגיע ל-סכום הזה אשר יחולק לארגוני הצדקה הומניטריים.

'Hey Hey Rise Up' שוחרר עוד באפריל כשיר החדש הראשון של פינק פלויד מזה כמעט שלושה עשורים. בזמנו, ראש הלהקה דיוויד גילמור – שיש לו משפחה אוקראינית וכבר התבטא נגד המלחמה – אמר שהרצועה הוקלטה שבועות ספורים לפני כן כהפגנת סולידריות לאלו שנלחמים נגד הצבא הפולש של רוסיה."אנחנו, כמו רבים כל כך, חשים את הזעם והתסכול של המעשה הנתעב הזה על מדינה דמוקרטית עצמאית ושלווה שהפכה קורבן, ואנשיה נרצחים על ידי אחת המעצמות הגדולות בעולם", אמר בהצהרה לעיתונות.
גילמור: "אנחנו רוצים להביע את תמיכתנו באוקראינה ובדרך זו להראות שרוב העולם חושב שזה לגמרי לא בסדר שמעצמת על תפלוש למדינה הדמוקרטית העצמאית שאוקראינה הפכה להיות".
זמן קצר לאחר יציאתו הדיגיטלית של השיר, הכריזה פינק פלויד על מהדורות פיזיות בתקליטור ובוויניל שבעה אינץ'. כמו במהדורה הדיגיטלית, הרווחים נתרמו לגיוס התרומות לצדקה.

Pink Floyd – Hey Hey Rise Up (feat. Andriy Khlyvnyuk of Boombox)

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן