רובי וויליאמס מודה למעריצים שהגנו עליו מפני מחלת הנפש שלו

רובי וויליאמס מודה למעריצים שהגנו עליו מפני מחלת הנפש שלו

רובי ויליאמס יופיע בתל אביב בפארק גני יהושוע ב-1 ביוני במסגרת פסטיבל בינלאומי בייערך יומיים

/5

בנאום מרגש שנשא במהלך הופעה באמסטרדם בסוף השבוע, סיפר רובי וויליאמס על מאבקיו במחלת נפש, והודה למעריצים על ש"הגנו" עליו ותמכו בו ולמעשה היו אחד הגורמים להצלתו מהתאבדות. "במשך השנים, ההתמודדות עם מחלת נפש נהייתה יותר אנושית", אמר וויליאמס כשפנה לקהל ב-Ziggo Dome באמסטרדם בשבת (28 בינואר).
"בשנת 2006 הייתי במצב, שפרשתי מהתעשייה. ברור שאני עדיין כאן, אז זה לא הסתדר. אבל הצלחתי. במשך שלוש שנים, פשוט ישבתי על הספה ואכלתי פריכיות, צ'יפס, סופגניות, גידלתי זקן, ונראיתי כמו רוצח סדרתי וחיפשתי עב"מים, מה שגרם לי להיראות עוד יותר משוגע. הפכתי לאגורפובי (סובל מפחד ממקומות פתוחים) ויצאתי מהבית רק לפגישות של רופא", אמר וויליאמס.

"לא הייתה לי מטרה ולא היו לי חיים. להיות בפסגת העולם, להיות סולד אאוט בכל האיצטדיונים – להימצא בעיתונים כל יום… הראש שלי אמר לי שאני לא ראוי לכל זה. הראש שלי אמר לי שאני חרא ושאני חסר ערך. כשאתה בפסגת העולם, כולם רוצים לגרור אותך למטה. העיתונים רוצים לגרור אותך למטה. המדיה החברתית רוצה לגרור אותך למטה. הם רק רוצים להקטין אותך ולגרום לזה לא לעבוד יותר, ולגרום לזה לא לקרות". וויליאמס התכוון ל "המילים הלא טובות" שנכתבו עליו, שגם הן היו חלק משיקוליו לפרוש ב-2006, וגם גרמו לו מחשבות אובדניות. שני הדברים שמרו עליו במהלך התקופה ההיא – היו המפגש עם אשתו, השחקנית האמריקאית איידה פילד וקהל מעריציו..

"מצד אחד המוח שלי אמר לי שאני חסר ערך ואני מתחזה ואני לא צריך להיות כאן ולא מגיע לי שום דבר מזה, אבל הדבר היחיד ששמר עלי, הייתה העובדה שאתם כאן, ואתם אוהבים אותי, ואתם רוצים שיהיה לי טוב", אמר וויליאמס לקהל, וזכה למחיאות כפיים.
"אם זה לא היה בשבילי, בשביל אשתי, והילדים שלי עכשיו, אני לא חושב שהייתי כאן. אז, אני אסיר תודה לכם לנצח על כך שהגנתם עליי בצורה מאוד מאוד מטורפת תודה רבה."
בשנה האחרונה וויליאמס מדבר על המאבק שלו עם בעיות נפשיות והתמכרות לסמים, ועל היותו פתוח לתמיכה מהמקורבים אליו. "הדבר הטוב בי הוא שאני מקשיב כדי לקבל עזרה. תמיד הרגשתי שיש משהו בפנים ששווה להציל, ותמיד רציתי להינצל", אמר.
בשנה שעברה הוציא וויליאמס את 'XXV', אוסף של שירים שהוקלטו מחדש מכל הקריירה שלו, שהגיע לראש מצעד האלבומים הבריטי, ושבר שיא שהחזיק בעבר אלביס פרסלי. הוא גם יצא למסע הופעות בבריטניה ובאירלנד כולל מופעים מיוחדים ברויאל אלברט הול שצולמו לסרט הביוגרפי הקרוב שלו, Better Man.

*** רובי ויליאמס יופיע בתל אביב בפארק גני יהושוע ב-1 ביוני במסגרת פסטיבל בינלאומי בייערך יומיים ויארח גם את הזמר סם סמית', הדי ג'יי ההולנדי מרטין גריקס, הזמר הבריטי קאלום סקוט והרכב המטאל פאפא רוץ'.

Let Me Entertain You Tour ההופעה של ויליאמס בישראל 2015

רובי ויליאמס מספר על מחלת הנפש שלו

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן