רות בי

רות' בי Lost Boy

שיר השבוע

יוני 2016
4.5/5

שיר השבוע הוא שיר מעולם האגדות של כל ילדי העולם. רות' בי שרה מנקודת מבטו של ילד שחולם ארץ לעולם לא, האי הבדיוני מספרו של ג'יימס מתיו ברי "פיטר פן":
Neverland is home to lost boys like me
And lost boys like me are free
תקשיבו לטון הנוגה של הזמרת-יוצרת הקנדית היפה בת ה-20 בנגינת הפסנתר העדינה שלה.גם הסיפור שלה הוא סוג של סיפור אגדות: רות', ממוצא אתיופי, העלתה ב-2013 לרשת קליפים קצרים  (6 שניות בסה"כ) בעזרת אפליקציית שיתוף הקליפים Vine. בהתחלה העלתה גרסאות כסוי שלה לשירים ידועים ומאוחר יותר שיר מקורי שכתבה בהשראת סדרת הטלוויזיה של איי.בי.סי "עד עצם היום הזה". 6 השניות מהשיר הזה הובילו לבלדה המקסימה על פיטר פן, ונדי, קפטן הוק ושאר גיבורי הסיפור על הילד הנצחי, שהפכה ללהיט ויראלי והביא להחתמתה של הקנדית הצעירה בחברת סוני.
עכשיו הוציאה רות' EP, ארבעה שירים מקוריים ביניהם Lost Boy. שני שירים –  Poor Kids ו – Golden הושלמו עוד לפני שרות' חתמה בסוני. גם כאן זהו היא שרה שירים בטון מתוק-מריר. Poor Kids הוא שיר אהבה המספר על התבגרות בעיר שחייה סובבים סביב הצלחה וכסף. Golden הוא שיר על אישה צעירה, שמצליחה להתרומם מחולשה לעוצמה באמצעות המוסיקה. השיר הרביעי Superficial Love יצא אחרי שהוחתמה בסוני. ה- EP הוקלט במשך יומיים באולפני ברוקלין. רות' עובדת כבר על האלבום השלם ועל סיבוב הופעות. בינתיים "Lost Boy" הגיע למעמד "זהב" ולראש מצעד המכירות של iTunes בארה"ב. בהולנד ובשבדיה הוא זכה כבר ל"פלטינה".
רות' בי אינה זמרת לנסיעה כיפית במכונית ביום קיץ. הסגנון האקספרסיבי לוקח למחוזות אחרים של סיפורים להקשבה אינטימית, סיפור סינדרלה שהופך את האגדה למציאות.

I am a lost boy from Neverland
Usually hanging out with Peter Pan
And when we're bored we play in the woods
Always on the run from Captain Hook
"Run, run, lost boy," they say to me,
"Away from all of reality."

Neverland is home to lost boys like me
And lost boys like me are free

Peter Pan, Tinker Bell, Wendy Darling,
Even Captain Hook.
You are my perfect story book
Neverland, I love you so,
You are now my home sweet home

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן