ריהאנה הוציאה את Lift Me Up מתוך הפנתר השחור וואקנדה לנצח

ריהאנה הוציאה את Lift Me Up מתוך הפנתר השחור וואקנדה לנצח

Lift Me Up הוא סינגל הסולו הראשון של ריהאנה מאז יציאת אלבומה Anti ב-2016

/5

ריהאנה הוציאה את Lift Me Up, הסינגל הסולו הראשון שלה מזה שש שנים מתוך פס הקול של סרט ההמשך של "הפנתר השחור" – "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", שיצא בנובמבר. הבמאי ריאן קוגלר מסר כי מעורבותה של ריהאנה בפרויקטנועדה לכבד את השחקן המנוח צ'דוויק בוסמן, כוכב הפנתר השחור שהלך לעולמו בגיל 43 בשנת 2020, ארבע שנים לאחר שאובחן כחולה בסרטן המעי הגס.   "היו צריכים לקרות הרבה דברים בלתי סבירים כדי שזה יקרה,  וריהאנה הייתה מאוד ברורה שהיא עשתה את זה בשבילו".

Lift Me Up שנכתב בשיתוף ריהאנה, קוגלר והזמרת-יוצרת הניגרית טמס. זוהי בלדת רגש המבליטה את השירה הייחודית של ריהאנה בליווי חלק של קלידים ומיתרים עדינים. במקהלת למצטרפת לביצוע לשיאו.
היא שרה: "הרם אותי, החזיק אותי למטה, שמור אותי קרוב, בריאה ושלמה/ / החזק אותי כשאתה הולך לישון, שמור אותי בחמימות אהבתך כשאתה עוזב, שמור אותי בריאה ושלמה".
מעריציה קיבלו בחום את שחרורו של הסינגל ברשתות החברתיות, אבל היו אחרים שתיארו אותו כקאמבק "מאכזב" ו"בהחלט שיר פסקול סרט".
Lift Me Up הוא סינגל הסולו הראשון של ריהאנה מאז יציאת אלבומה Anti ב-2016. הזמרת שמרה על שתיקה בחזית המוזיקה בשנים האחרונות, כשהיא התמקדה בהרחבת מותג האופנה, ההלבשה התחתונה, הטיפוח והקוסמטיקה שלה Fenty, כמו גם בהתמסרות לילד שנולד לה מיחסיה עם הראפר A$AP Rocky.
ריהאנה
תופיע במופע המחצית היוקרתי בסופרבול של פברואר שנה הבאה באריזונה, ההופעה החיה הראשונה שלה מזה יותר מחמש שנים.

ריהאנה Lift Me Up

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן