שבעים מי יודע

שבעים מי יודע

אין כאן סימני שאלה. יודעים ומכירים את השירים. גם מעט הרוק הייחודי זורם בנהר המיינסטרים. 

4.5/5

זהו אוסף אקראי של להיטי שבעים שיצא בתשעים. היוזמה של רשת ג'. העורכים: רות כידן, מנחם גרנית וגלעד בן ש"ך. צילום העטיפה של עודד קליין מעוצב מג'קט ג'ינס עם סיכות של כוכבי האוסף. במקור – 3 תקליטי ויניל שיצאו ב-1988, והפכו לשני דיסקים ב-1992. 40 שירים בתקליטים, 34 – בתקליטורים. הם משקפים טעם טופ אופ דה רוק פופ, ללא חריגי לא פרוג רוק.
המבחר אינו שואף לאיזושהי הומוגניות, עשוי כמו תוכנית רדיו stz כבקשתכם.  תקבלו כל מה ששומעים עדיין באוטו הישן.  להיטים מהשורה הראשונה של המבוקשים ביותר. רוק אמצע דרך אמריקני: "מלון קליפורניה" של הנשרים, "סוס ללא שם" של אמריקה, "בוקר עצוב, יום עצוב" – נוכרי, "שיר הגיוני" – סופרטרמפ, "ספינה בנהר" של סטיקס, רוק ייחודי: "רוקסן" של פוליס, "ריאנון" של פליוווד מק, "הציתי בי אש" – הדלתות, "הליכה בצד הפראי" – לו ריד, פופ פולק כמו  "יש לך חבר" – ג'יימס טיילור, שירי פופ אמצע – "בכוחות עצמי" של אריק ברגמן, "עונות בשמש" – טרי ג'קס, "מאמי בלו" הפופ טופס, פסגת העולם – הקרפנטרס, "קוקאקבנה" – בארי מנילו, "על נהרות בבל" – בוני אם. קצת צרפתי – "אשם" של ז'אן פרנסוא מישל, איטלקי – "אוהב אותך" של אומברטו טוצ'י, רגאיי – "אישה אל תבכי" – בוב מארלי והמקוננים.
שם האוסף – "שבעים מי יודע" סתמי. אין כאן סימני שאלה. יודעים ומכירים את השירים. גם מעט הרוק הייחודי זורם בנהר המיינסטרים של מנהרת הזמן.

Forever 70s

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן