שיאי אירוויזיון 2023

שיאי אירוויזיון 2023: לורין, קארייה, מיי מולר ואלסנדרה מגיעים לטופ 10 בבריטניה בו זמנית

לראשונה מזה 71 שנים של המצעד הרשמי בבריטניה ובהיסטוריה בת 67 השנים של תחרות האירוויזיון, נכנסו 4 שירים מהתחרות לטופ 10

מאי 2023
/5

לראשונה מזה 71 שנים של המצעד הרשמי בבריטניה ובהיסטוריה בת 67 השנים של תחרות האירוויזיון, נכנסו 4 שירים מהתחרות לטופ 10 של מצעד הסינגלים הרשמי בו זמנית.
הארבעה הם זוכת האירוויזיון השוודית לשנת 2023, לורין עם Tattoo, קרייה,  הראפר הפיני עם Cha Cha Cha, מיי מולר מבריטניה עם I Wrote A Song ואלסנדרה הנורבגית עם Queen of Kings – כולם בטופ טן , מה שמוכיח שהמוזיקה של האירוויזיון מגיעה לתודעה הרחבה ביותר אי פעם וכתוצאה מכך – למצעד הרשמי.
לורין הפכה לאישה הראשונה (ורק המשתתף השני אי פעם) שזוכה פעמיים באירוויזיון בהצגת הריקוד האינטנסיבית שלה שזיכתה את כוהנת הפופ ילידת שטוקהולם בשיא קריירה במצעד הרשמי בבריטניה.
עבר גם את Euphoria משנת 2012 , שהגיע לשיא במקום השלישי, ואישר את מעמדה כאחת הכוכבות הגדולות ביותר שנולדו אי פעם בתחרות האירוויזיון.
סגנה – קרייה מפינלנד גם הוא הגיע הטופ 10 בבריטניה עם המנון ה"מסיבות מטאל" שלו, Cha Cha Cha שזכה להתלהבות גדולה של הקהל שהצביע מהבית. לאחר מקום שני בתחרות השנה, צ'ה צ'ה צ'ה נוחת במקום ה-6 ובכך הופך לשיר הראשון אי פעם בשפה פינית מלאה שנכנס למצעד הסינגלים הרשמי.
למרות תוצאה מאכזבת בגמר הגדול של סוף השבוע שעבר, נציגת בריטניה מיי מולר שהגיעה למקום ה – 36 מקומות מגיעה בבריטניה למקום ה – 9, שיר היורודאנס מזכה את מיי בשיא קריירה חדש שלה.
לבסוף, נציגת נורווגיה, אלסנדרה, טוענת לכניסה הראשונה אי פעם למצעד הסינגלים הרשמי שלה עם Queen of Kings. אחרי שזכתה במקום החמישי בגמר הגדול של 2023, המנון העצמה הנשי של אלסנדרה בסגנון גאגא נכנס למקום ה-10.

 

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן