שלומי סרנגה אצל אופירה וברקוביץ

שלומי סרנגה אצל אופירה וברקוביץ': יצא שכרו בהפסדו

שלומי סרנגה: האם חשיפה אצל אופירה וברקו תשנה את מצבו? לכל היותר היא שרתה את התוכנית,  לא את האמנות שלו.

/5

שלומי סרנגה, זמר עברי ששר ביוונית, הגיע לאולפן של אופירה וברקוביץ (2.10.20) כדי לספר על החלמתו מקורונה ועל מגמת קיפוח מתמשכת בגלגל"צ, במיוחד על השירים שהוא הוציא בשנים האחרונות. אופירה עשתה פרצוף של מזדהה, אבל לא ממש התעניינה בשירים עליהם הוא מדבר. מבחינתה סרנגה הוא זמר ישראלי שמזוהה עם מוסיקה יוונית. לא הרבה מעבר. השאלה העבשה, האם הקהל בישראל אוהב מוסיקה יוונית העידה, כי המנחים נמצאים ליד הסיפור שלו, לא בתוכו.
אסייג, במקום להתייחס לשירים החדשים, ביקשה אותו לשיר את "מונו", שלא הציג את פניו החדשות, בלשון המעטה. למשל: השיר האחרון ששמעתי ממנו – "כל חיי", הוא שיר המסביר את קורותיו של הבחור שהתחיל כמתיוון והמשיך לשיר יוונית בעברית או עברית ביוונית. שיר על הזמן, על החיים, על החופש על המוות. שיר שאומר: אל תעשה חשבון לאף אחד. תהיה שמח עד שיגיע התליין. במילים פשוטות – חיים בראש קטן יעשו לך טוב.
סרנגה לא שר את השיר הזה. הוא עשה חשבון שבשביל הופעה בתוכנית עתירת רייטינג של אופירה וברקו  – הוא יתפשר על השיר היחיד שהמנחה מתענגת עליו  – "מונו". לקח מיקרופון, הפעיל נגנים, והמנחים הצטרפו אליו לשירה.
סרנגה ירה לעצמו ברגל. הרי המטרה שלו היתה לחשוף שירים אחרים, שלא נכנסו לפלייליסט של גלגל"צ, אבל הסכים לשיר  את אחד השירים הכי מושמעים-שחוקים, ובכך "תרם", מן הסתם, להמשך ההתעלמות ממנו ולחוסר הפרגון המתמשך.
אופירה אסייג חיבקה, אבל זה היה חיבוק דוב. היא השיגה את שלה עבור התוכנית, אבל לא ממש עזרה לו לצאת ממצב אי ההתייחסות אליו ברדיו. סרנגה השמיע את מה שכולם מכירים, אבל לא התעקש לחשוף אפילו שיר אחד מכל השירים, שלא נכנסו לפלייליסט של גלגל"צ בחמש השנים האחרונות, ובכך סייע להמשך המגמה שאותה ביקש לקטוע בחשיפה בתוכנית.
שלומי סרנגה מנסה לעשות שינוי בדרכו המוסיקלית. הקהל הישראלי, מן הסתם, לא התביית עליו. האם חשיפה אצל אופירה וברקו תשנה את מצבו? כאמור,לכל היותר היא שרתה את התוכנית, לא את האמנות שלו.

שלומי סרנגה – כל חיי

שלומי סרנגה בהופעה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן