שני גברים מקוננים את עזיבתה. מה קרה, מה פתאום עוזבת? תשובות? – שתי עיניה לא אומרות דבר. אולי ינסו לשכנע ב – ומה יהיה עכשיו, מי יקשיב לנשימות שלה, מי יצחק מהשטויות שלה, ולמרימי הגבה – "מי ילמד מהשקרים שלך". (מה זה, ציני?)
שלומי שבת ממשיך במסע הדואטים שלו לקראת אלבום חדש. משה פרץ הוא סיבה מעולה לחבור לדואט גברים בוכים בלילה. מדובר בפס יצור. בלדות שבורי הלב המתענגים על מנגינות נוגות ענוגות. שגרת עבודה. מגיעים לאולפן להנות לשיר. הסיפור לא ממש בעורקים שלהם.
יש כאן צוות מקצוענים שתופר לפי מידות הלב המזמר. אין מצב ששלומי שבת את משה פרץ יחפשו משהו מתוחכם יותר, איזו פריצת דרך או משהו מקורי. די שחיבור הקולות שלהם מתיישב על המנגינה בדיוק קולי שמשגר תחושה. מה חשוב למה היא הולכת ומי יקשיב לנשימות שלה. העיקר שהקולות מייצרים את האימפקט האמוציונאלי, וכל המנגנון ההפקתי מגויס כדי להוציא אותו לפועל בדרך ללהיט ברדיו הידידותי על הכביש הראשי.
שלומי שבת משה פרץ למה את הולכת בימוי : עוזי גורג GP
למה את הולכת/ חיכיתי לך שנים/ דברי איתי ספרי לאן
מה את משחקת עושה לי עניינים/ לא רואים פה כלום מרוב עשן
שתי עינייך לא אומרות דבר/ ואת חושבת לא חושבת
מי הולך ראשון ומי נשאר/ את שותקת
מי יקשיב לנשימות שלך/ מי יצחק מהשטויות שלך
אל תגידי לי הכל עובר/ זה תמיד חוזר
מי ילמד מהשקרים שלך/ מי יוריד את הבגדים שלך
אל תגידי לי הכל עובר/ זה לא עוזר
למה את הולכת/ הקפה כבר לא טעים
אומרים אני קצת מיושן/ מה את חושבת/ אני כזה תמים
את סוגרת ואני נפתח
שתי עינייך לא אומרות דבר/ את חושבת לא חושבת
מי הולך ראשון ומי נשאר/ את שותקת (היידה)
מי יקשיב לנשימות שלך/ מי יצחק מהשטויות שלך
אל תגידי לי הכל עובר/ זה תמיד חוזר
מי ילמד מהשקרים שלך/ מי יוריד את הבגדים שלך
אל תגידי לי הכל עובר/ זה לא עוזר.
מי יקשיב לנשימות שלך/ מי יצחק מהשטויות שלך
אל תגידי לי הכל עובר/ זה תמיד חוזר
מי ילמד מהשקרים שלך/ מי יוריד את הבגדים שלך
אל תגידי לי הכל עובר/ זה לא עוזר.
למה את הולכת חיכיתי לך שנים…