תיסלם על הבמה 2003 אור של כוכבים

תיסלם על הבמה 2003 אור של כוכבים

להקה מפורקת שנראתה מאוד מאוחדת באותו ערב.

הד-ארצי
0/5

הדי.וו. די מכניס להופעה של תיסלם בהאנגר 11 2003. משלב האיפור מאחורי הקלעים, דרך החימום ועד ליציאה אל שאגת הקהל.  בטוח שהם כבר לא מעשנים ביחד. אבל לנגן ביחד לא שכחו, והם לא נראים/נשמעים פתטיים. אבל בתוך החגיגה הצפויה, אהבתי את קטעי האורחים: מוקי ב"מעשנים ביחד", גם את "מוניקה סקס" ב"כוכבים" וגם כשמוקי, מוניקה סקס וסבלימינל והצל מצטרפים ל"כשאת בוכה את לא יפה". החבר’ה האלה זה לא רק רוח נעורים חדשה שמנשבת, זה ריענון לפרוייקט. בקאמבק של תיסלם מחפשים את החריג, לא את הלעוס.

הערך המוסף בדי.וו.די הוא בפיקנטריה, ב"בונוסים", ב"פולקלור" של החבורה, בהצצה אל הווי הפנימי של להקה. פותחים בפנינו את הארכיון הפנימי של הלהקה. זה יופי של חומר לקראת פגישת המחזור. אפיזודות מומלצות: איחוד מחדש 1990, הטיסה להופעה באילת, החליפה של דני בסן בקליפ נדיר ל"השריקה הזאת" שמחפה על האיכות הטכנית של ההקלטה, קטע המצחיק על "המתופף הארוך ביותר", ההופעה המלהיבה ב-94’ לכבוד הפתיחה של "הארד רוק קפה".

דן תורן מראיין להקה מפורקת שנראתה מאוד מאוחדת באותו ערב. "דינמו מסחה", שיר שהפך מפרודיה על שירי קבוצות כדורגל שתיסלם הקליטה לתוכנית פורים ב-1982 לאחד ההייליטס בהופעות האיחוד של החבורה. ומה קורה ללהקה שלא אוהבת להתאמן בחזרות על "לראות אותה היום" לקראת האיחוד של 1990.

מנסים לסחוט עוד קצת את הקאמבק? בדיסק הזה השקיעו. הקופסה בהחלט נאה. גם בעיצוב החוברת המצורפת לא חסכו. ואולי הגיע הזמן לאיזה דיסק חדש באמת. משהו שלא עובד רק על מנוע הרטרו. זה יהיה הרבה יותר מרתק מאשר לתכנן את גזירת הקופון מפגישת המחזור הבאה  מה דעתכם, תיסלם?

לראות אותה היום – מתוך הופעה בהאנגר 11 – 2003

תיסלם – יש לך אותי – מתוך הופעה בהאנגר 11 – 2003

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן