הדג נחש יוסי פיין עובדים על 6

הדג נחש מוציאים מיקסטייפ לקראת חגיגות עשור ל"6"

/5

הדג נחש משחררים מיקס טייפ של האלבום "6" לציון עשור לאלבום, מהבולטים והחשובים בהיפ הופ המקומי.  על התמהיל שנקרא Six Tape עמל המפיק עידו מימון. לשיר צרפו  קליפ וידיאו  מטורף מאת יואב רודה שמורכב מחומרי ארכיון פרטיים של חברי הלהקה, מתקופת ההקלטות של האלבום.
עידו מימון: ״כשהדג נחש התחילו את דרכם הייתי בן 5. בגיל 11 האהבה שלי למוזיקה הזו הייתה טריגר להתחיל לנגן וליצור, והיום אין לי ספק שזו ההשפעה הגדולה ביותר על העשייה שלי, גם בטעם המוזיקלי וגם בהשקפת העולם והמסרים.כבוד גדול לתת את נקודת ההשקפה לשירים שמלווים אותנו כבר מזה עשור״
יואב רודה על העבודה לקליפ: בוידאו ניסיתי להעביר את הגרוב, תחושת הכיף והצחוקים שחוויתי כששמעתי את הקטע.  השתמשתי בקליפים המקוריים של האלבום, בתמונות סטילס של הלהקה ובסטוק פוטג' אסוציאטיבי"

הדג נחש – Sixtape

הווייב ל"6" בהפקת יוסי פיין, נוצר לדברי חברי הלהקה, מדברים ששמעו באותה תקופה, האזנה להרבה מוסיקה: מצאו ב ״6״ נוסחה שבה כל אחד הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי.כל אחד מחברי הלהקה  הגיע עם כמות של דיסקים.  מתוך האזנה משותפת, ניתוחים של נגינת שירים, ובהמשך – הדחיפה של יוסי פיין – החלו בהקלטות.  הם מספרים כי האדרנלין  רץ בדם, המתינו כמעט בחסר סבלנות ליום העבודה הבא – כדי להגיע לאולפן ו״להוריד״ עוד טייק או להביא עוד רעיון שעלה בראש במהלך הלילה. עשר שנים עברו מאז מאי 2009, הם חשים כי הקלטת "6" היתה כמו אירוע "שמחוץ לזמן".   האלבום ראה אור בינואר 2010,  וב-1 בפברואר   הם יתייצבו בהאנגר 11 בת"א לחגוג לו עשורבהשתתפות אורחי – ג׳ירפות, אסתר רדא ופלד.

הדג נחש – "6": ביקורת שנכתבה לפני 10 שנים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן