דוד קריבושי וקובי אשרת

דוד קריבושי וקובי אשרת על במה אחת בהיכל התרבות

/5

קראתי את הידיעה וניסיתי לפרשן: מה משותף לדוד קריבושי וקובי אשרת שהם מאחדים כוחות למופע משותף בצהרי ה-3.1.2020 בהיכל התרבות?  לא מצאתי בקומוניקט שנשלח הצהרה משותפת. מדובר במופע מחווה לכבודם של שני מוסיקאים, מלחינים, מעבדים בני 75 לסיכום דרך משותף. יואב גינאי כתב מילים במיוחד לשיר חדש – "תזמורת הלב הנשבר". קובי אשרת חשף לאחרונה כי במקביל למחלת הסרטן בה לקתה אשתו, נתגלה סרטן באחת מכיליותיו, ושהוא נזקק להשתלת כליה.
במופע יושמעו ממיטב השירים, שהולכים לפניהם כבר שנים: "אולי עוד קיץ", "אני חולם על נעמי", "בתי את בוכה או צוחקת", "שש עשרה מלאו לנער", "כל החלומות", "עם אחד שיר אחד", "בת ששים" וכמובן "הללויה".
בערב המחווה החד פעמי ינצחו השניים על תזמורת נתניה-הקאמרית הקיבוצית בת 35 נגנים ויארחו את שלומי שבת, אילנית, חנה לסלאו ולהקת חלב ודבש.
פרשנות: בימים שנושא האמנים הותיקים חוזר לכותרות בגין קובי רכט, עמיתו של קובי אשרת לשובבי ציון, שנקלע לקשיים כלכליים, המפגש הזה הוא הצדעה מוצדקת וחשובה לשניים שנטלו חלק ביצירת ההוויה המוסיקלית בישראל. היוזמה כשלעצמה מחממת לב.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. מאחורי השיר דווקא יש סיפור.. ציטוט של מאריה:

    "תמיד אהבתי את חג המולד כל כך כל חיי, אבל גדלתי בלי שיהיה לי הרבה כסף ולא הייתי מסוגלת לחוות אותו כמו ששאר הילדים עשו", אמרה ל- USA Today. "רציתי שהחג המולד יהיה מושלם, אבל מסיבות שונות ומגוונות, זה לא תמיד הסתדר יפה בגלל משפחה כל כך לא מתפקדת. אז אני חושב שכשכתבתי את זה פשוט שמתי בו כל גרם של געגוע לרגע המושלם הזה. "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן