יסמין לוי מועמדת לפרס מוסיקת עולם של תחנת ה- BBC.

/5

יסמין לוי זוכה להכרה בינלאומית בגדול. היא הוכרזה כאחת המועמדות בקטגוריית מוסיקת העולם מטעם ה-BBC. . רשימת המועמדים הוצגה בפסטיבל וומקס, יריד מוסיקת העולם היוקרתי שהתקיים השנה בסביליה ספרד. הרשימה נקבעה על ידי נציגי הארצות וחברות המוסיקה שהשתתפו בפסטיבל. אלבום השנה נקבע על ידי פאנל של מבקרי מוסיקה המאורגן ידי המגזין ROOTS.
על הזוכים יכריזו ב-31/3/2007 בתוכנית הפופולרית המשודרת ברדיו 3 הבריטי, WORLD ROUTES. מופע של הזוכים ייערך ב-27 במאי בלונדון.
יסמין לוי מועמדת זו הפעם השלישית לפרס היוקרתי בקטגוריה של המזרח התיכון. יחד איתה מועמדות גם הזמרות נטשה אטלס, המייצגת את מצרים, וג'דה סביר מלבנון ולהקה מאלג'יר, לה בוקאקס.
אמנים מוכרים אחרים המועמדים בקטגוריות השונות: גוטאן פרוג'קט, לילה דאונס המקסיקנית, שהופיעה בארץ בשיאה של מלחמת לבנון, עלי פארקה טורה, אנושקה שנקר, קמיל מצרפת ומריזה מפורטוגל, מוריס אל מדיוני ובלקן ביט בוקס, המייצגים את ארצות הברית.יסמין לוי סיימה לאחרונה סיור בן שישה שבועות ברחבי בריטניה. בימים אלה היא מופיעה בצרפת, בין השאר בשתי הופעות בפריז במועדון הג'אז הנחשב New Morning.
לוי נעלה את פסטיבל הלדינו הראשון שהתקיים בסטוקהולם. תחילת השנה היא תחל בהקלטות לאלבום חדש, שיצא כנראה בקיץ הקרוב. במרץ תשתתף לוי בפסטיבלWomad . תהיה זו הופעתה החמישית בפסטיבל זה.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן