קזינו

אלקזר

Bmg, הד-ארצי
0/5

מאז "אבבא", השוודים מנסים לייצר מכונת להיטים חדשה. הטריו הזה (אחד+שתיים) מריץ 2 להיטי ענק "סקסואל גארנטי" ו"בכי בדיסקוטק". המתכון אינו "אבבא", זה יורופופ די מיושן, סטייל דיסקו, משהו קליט כל-כך, שנדמה לך שאתה מכיר כל שיר. השוודים יודעים לעשות פופ, ו"אלקזר" ממשיכה מסורת, אבל לא מצליחה להיות מקורית. "בייבי קאם באק" הוא דוגמא לפופ פשטני, ויש עוד כמה כאלה. "דונט יו וונט מי" גירסה ללהיט של "הליגה האנושית" דווקא מוצלח

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן