Analouge

A-ha

יוניברסאל, הליקון
3/5

האם נשאר משהו מהסגנון שאפיין את השלישייה הנורבגית בתקופת Take on Me והאלבום Hunting High & Low ? לא בעיה לזהות אותם משם.  אלבום מס. 8. 13 שירים חדשים. יש לי הרגשה שהחבר’ה האלה במקום להתחדש  התרככו, לא רק שלא הגיעו לש-2005. הם חוזרים לשבעים, ויש תחושה בכמה שירים של מים פושרים, למרות שמלודית עדיין יש להם מה להציע (Fine Blue Line)  זה בעיקר אלבום של שירים שקטים בסולם מינורי כמו  Keeper of the Flame .  גם Holly Ground ייכנס לרשימת הבלדות היפות שלהם.פרט לכך, לא משהו שחייבים לרוץ לספר לחבר’ה. 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן