– אוסף מסיבות ענק

פארטי

אן.אם.סי Esc99
3/5

לא מת על זה שמדביקים לדיסק סופרלטיב – "אוסף מסיבות ענק". זה לא משפר את דימוי המוצר. בואו ניגש ישר לשורה התחתונה: זה דיסק של 21 קטעים שעושה את העבודה. אם אתם רוצים מסיבת ריקודים יורופופית תוססת נונסטופ – יש כאן מוצר של שבעים דקות שילובי סוונטיז-אייטיז והפקת העכשיו. מוצר, כי אחרי שצלחתי 21 קטעים, הרושם הוא שאנחנו בתוך תעשיה שמייצרת הרבה אינסטנט דאנס, כל כך פונקציונאלי, כל-כך נועד למטרה הזו של לחמם את רחבות הריקודים. אתם ידעים – העונג הקצבי הרגעי הזה, שטוב גם למטרות אחרות, נסיעה במכונית, הליכה עם אוזניות.

1. Eye Of The Tiger. גרסה ללהיט הענק של Survivor של הזמרת אמל בנט. מה מיוחד כאן? שומדבר. הלהיט חזק יותר ממבצעיו (גם ממפיקיו).
2. Self Control. במקור להיט של לאורה בראניגאן (1984) החידוש של הרכב הדאנס Infernal רענן, רווי הבעה, מדונסס מצוין. (דגימת סאונד למטה)
3. I Love Reggaton במקור – I Love Rock n' Roll של הרוקרית ג'והן ג'ט במקצב הרגהטון האופנתי. האריזה החדשה היא של Cj.Jr מסעירה, קוסמופוליטית ומופקת חלום. דאנס נהדר.
4. Keep Me Hangin On במקור קלאסיקת סול מיוסיק (תור הזהב של מוטאון) של הולנד-דוזייר-הולנד שזכתה לעשרות ביצועים של כמו של הסופרימס, ונילה פאדג' וגם הזמרת קים וויילד. כאן מבצעת אותו הזמרת אנקה, שמשמשת רק כלי בידי המפיקים כדי לשווק את הלהיט לרחבת הריקודים. הפקת מכונות סתמית.
5. Don't Stop Till Get Enough במקור של מייקל ג'קסון – כאן זה Eliess שהוא למעשה הרכב הדאנס Pakito, ברמיקס מלוטש, קר כקרח, אופנתי, רפטטיבי, , אינסטנטי.
6. Love Generation של בוב סינקלר יחד עם הזמק גרי פיין, וסוף-סוף להיט ריקודים בלי חוכמות, דאנס שהוא דאנס, ולא סימפול ומיקסוס. מופק פשוט ונכון.
7. Somebody's Watching Me במקור שיר של ק. גורדי בביצוע רוקוול (1984) הפעם מבושל על-ידי BeatFreakz במתכון דאנס מכונות קונבנציונאלי עם "ברייקים" והרבה סאונד בס. לא מעניין. לרחבות הריקודים – יעיל.
8. Tarzan Boy להיט אייטיז במקור של "בולטימורה" בקאבר-רמיקס של Bango. קלישאות דאנס, קריאות עידוד של הזמר, שירת המונים. המטרה – להוביל את תנועת הריקוד ולהגביר עוצמתה. לא משהו.
9. Stayin' Alive במקור להיט דיסקו של הבי-ג'יז מסומפל בגרסה הזו על-ידי ה-Deejays Disco מגרמניה בלי להעמיס הרבה על המקור. זה סוג של להיט שלא זקוק לליטושים, גם לא לפעלולים של מסמפליו.
10. Call Me וזה לא קאבר אלא שיר מקורי שמבצעת הזמרת היווניה אנה וויסי. דאנס עם קישוטים של מוסיקה ערבית, להיט פשטני לאללה. זעקות נשיות ועיבוד אוריינטאלי – גימיק!
11. Rock Down To Electric Avenue ההרכב השוודי "וולווט" לקח את ה"אלקטריק אווניו" של אדי גראנט והתקין לוט גרסת דאנס. ביצוע טוב, מהוקצע, אפילו מקורי.
12. See Me Now הפקה כחול-לבן טובה של הנרי את ניקה (Henree Feat. Nikka) עם קולה היענו-מתייסר של ניקה, עם מעבר מפתיע מקצב מהיר לקטע איטי. נדמה לי שניקה רוצה להיות זמרת אבל נכנעת לתכתיבי הדאנס של דר' דאנס הנרי שהוא מקצוען ליגת על.
13. Daddy Cool להיט דאנס עם זקן ארוך שמרקיד את העולם מסוף השבעים המוכר בביצוע בוני אם, כאן בגרסת Vinyl Shakers עיבוד די סתמי המתבסס על הרבה פיידים (in ו-out)
14. Mi Amor – ועוד פעם מקבלים את ההרכב השוודי  וולווט בלהיט במקצב הרגהטון שתפס במקומותינו חזק. רקיד מאוד, אבל עשוי פשטני למדי.
15. Chacarron של Andy's Val Gourmet כבר זכה לכינוי "ריקוד השאקארון" משועשע, קריצת עין בגדול, אפקטים קוליים מצחיקים, קצב מיוחד. גימיק אבל ייחודי בין להיטי האינסטנט.
16. Don't Let Me Be MisunderStood קלסיקת סיקסטיז של להקת "החיות" מחודשת על-ידי No Mercy, להיט שאינו זקוק לפולישים ומיקסוסים, ובכל זאת נעשתה כאן עבודה טובה בשיגור מחודש של השיר אל רחבת הריקודים, בעיבוד המשתמש בקישוטי פלמנקו, מחיאות כף, תזמור קלידים אפקטיבי. אבל קודם כל – המקור. הוא כל העניין.
17. Night Fever פעם שניה של ה-Disco Deejays בגרסה ללהיט הדיסקו של הבי-ג'יז – ארי ומוריס גיב. שיטת הסימפול למעשה מעצימה את המקור, אפילו בעיבוד הדאנס הבומבסטי הזה.
18. Maniac שיר הנושא מהסרט "פלאשדאנס" של מייקל סמבלו (תחילת השמונים) באריזה מחודשת של Joe Face. וזהו בהחלט ריענון לשל הלהיט במשחקים-מינונים קצביים, גם בביצוע הקולי, במיקס. הקיצר, אילה קאבר.
19. My Number One איכשהו האירוויזיון תמיד משתחל לאוספי דאנס, והפעם הזוכה, הלנה פאפריזו ובגרסה שהותאמה לרחבת הריקודים. קונבנציונאלי, אבל את המטרה – הרמיקס הזה משיג.
20. Living On Video טראנס אווירה של ההרכב הגרמני Lazard. זה יצא להם מלוחשש, מסוקסקס, אינסטנט דאנס להרקדה המונית עשוי ללא רבב.
21. Oriental Frog – Axel F זה הקינוח-בונוס של האוסף. הצפרדע המשוגעת במיקס דרבוקות אלקטרוני מחויך, קל, ידידותי למשתמשים. כמנה אחרונה – נחמד.

בתמונות, מלמעלה למטה: אמל בנט, ביטפריקז, בוב סינקלר, הנרי, אנה ויסי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן