החיבור לפורמט רוק שכלל גם דיסטורשנים (בשביל מה היא צריכה את זה?) – לא תמיד פעל לטובתה של טורי איימוס. לפעמים, כשהיא מתנתקת מהלהקה ונשארת עם קלידיה לקטע סולו נטול דציבלים, זה הרבה יותר משכנע מאשר התחברות להרכב רוק דומיננטי. הריתם סקשן שלה ניגן חזק, מתופף רב עוצמה, מתאים יותר לפרל ג'אם, אבל זה לא תמיד התחבר, והיו שירים שפשוט התרסקו, והיא פשוט לא הגיעה. בחדש שלה שמעתי עיבודים למיתרים, יותר תיאטרלים-קברטיים. יותר פונקציונאליים שמביאים אותה יותר קרוב למאזין. הרחבה
שיתוף הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email