Heartbreaker

דיון וורוויק

בהופעה 2004
0/5

השיר נכתב ע"י בארי, רובין ומוריס גיבהבי ג'יז. דיון וורוויק לא התלהבה בתחילה לאמץ אותו, אבל היא הייתה מודעת להשפעה שיכולה להיות לשיר של האחים על הקריירה שלה. קרא עוד.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן