ביוטיסליפ

טניה דוונלי

AD4, בי.אן.אי
0/5

היא סוחבת קרייריה מדהימה שהתחילה ב"ת’רואינג מיוזזס" עברה דרך "ברידס" ועד להקתה BELLY. אלבום הסולו השני שלה, מראה מהו שלב הבשלות בדרכה של יוצרת זמרת, שמנסה להאיר עוד פינות בחייה, ואינה מתפשרת אפילו על מרכיב כעיבוד (שימוש בכלים לא שגרתיים), שגם בו הושקעה הרבה מחשבה יצירתית. הטונים רכים, קדרותיים, קול מתוק אבל כואב. אפשר להתאהב בכמה שירים כ"חיים אינם חלוםMOONBEAM MONKEY, ".   מאחורי הרוגע באלבום, יש משהו מאוד טעון

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן