אביתר בנאי לייב בתדר

אביתר בנאי ההופעה שלא הייתי בה

האם בנאי פותח במסע הופעות בהפתעה?

/5

מישהו יכול להסביר לי איך הופעה בהפתעה שההודעה עליה יוצאת בצהרי יום – מביאה המונים באותו ערב? הקוסם: אביתר בנאי. ההתרחשות – מועדון התדר בת"א. קיבלתי יוטיוב והתרגשתי. גם שאלתי את עצמי: איך ההודעה הזו לא הגיעה אלי?! אני לא מדבר עכשיו כמבקר, אלא כאותו מעריץ שמזדעזע על כך שהידיעה על מושא הערצתו לא דלפה אליו. ה"מפה לאוזן" –  אותה תקשורת בעל פה, שלכאורה נשמעת פשוטה לא הגיעה עד מפתני.
מהמידע שהגיע אחרי, הבנתי שההפקה של בנאי העמידה את עצמה במבחן: האם בכלל יגיע קהל? את מה שארע בהמשך אצטט מילה במילה: בשעה 20:00 נפתחו הדלתות ותור ארוך של אנשים חיכה בחוץ. לאט לאט המקום התמלא. מגרש חנייה, מרפסות בשתי הקומות מסביב שמיים שחורים של דרום ת"א מעלינו. קסם גדול קרה באותו הערב."
הקסם שלא הילך על כותב שורות אלו. העיתונאי לענייני מוסיקה אפילו לא הגיע לתור המיוחל, אבל הוא זכה להצצה בזכות יוטיוב אחד שנשלח. תציצו גם אתם. האם אביתר בנאי פותח במסע הופעות בהפתעה? בטוח שמעריציו המושבעים יגיעו. יש להם יותר קשרים מכותב שורות אלו. יש למישהו מידע?

אביתר בנאי ההופעה שלא הייתי בה

תמיר מוסקט – הפקה מוסיקלית, תיכנותים, סאמפלרים ותופים, רועי חרמון – קלידים, סאמפלרים חצוצרה איתמר ציגלר – גיטרה חשמלית ובס, יוגב גלוסמן – גיטרה חשמלית ובס אלקטרוני

אביתר בנאי פייסבוק

חי בגימל בהיכל התרבות. שלומי שבן מארח את אביתר בנאי

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן