הראל סקעת בוקר טוב מותק

בוקר טוב מותק

הראל סקעת

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: Henree
4/5

הראל סקעת יוצא מהארון לרחובות בחגיגה של חשיפת ה"אני" האמיתי לעצמו ולעולם. מביע השחרור והחופש האישיים, אחרי שעבר תהליך בתובנה של מיצוי האמת של עצמו.  אחרי ששבע מרורים, כבר לא פוחד, מרגיש חדש. משוחרר. משהו כמו – ברוך השם, עברתי את זה ואני נושם.
Henree, הלא הוא המלחין והמפיק אלי מזרחי, ניסה למצות את מהות התובנה לא רק במילים – גם בעיבוד ובהפקה. בניגוד לציפיה, שהולך להיות כאן שיר קצבי שמח מתחילתו, הוא (השיר) מתנהל תחליה באיטיות, ומקבל בהמשך קצב דאנס עם אפקטים ופעלולי הפקה מכווני רחבות. הראל סקעת מצליח להפעיל את המנעד התחושתי שלו בשני המקצבים כדי לבטא את מהות הבחור החדש שיוצא אל רחובות העיר בשיכרון חושים גדול. שתי המגמות – הבעה סולידית בקצב סלואו, ושירה מתפעמת במוסיקת דאנס אינן סותרות, אפילו משלימות זו את זו בלי שהתוצאה הסופית תישמע ממוסחרת מדי.

אל הרחובות אצא/ בקול תרועה אצא/ בריקוד ושיר גדול/ עד שאתמצה

אל שכונות העיר אצא/ בריש גלי, לא אתנצל/ בשיכרון חושים גדול

עד שאתרצה

 בוקר טוב מותק/ פקחתי את העיניים/ מדדתי דופק/ הכל בסדר בינתיים

והלב שלי עוד עובד/ הכל יושב במקום/ אני כבר לא מפחד

זה רק אני חדש פתאום

 ומה נשתנה הבוקר הזה/ משאר הבקרים שבהם אצא

שבעתי מרורים מקצה אל קצה/ הבוקר הזה את פי סוף סוף אפצה

על הכל אפצה/ ואתמצה עד קצהו של קצה

 בוקר טוב מותק…

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות