מוטי טקה - ככה לא עוזבים

ככה לא עוזבים

מוטי טקה

מילים ולחן: תמר יהלומי ולידור סולטן עיבוד והפקה מוזיקלית: לידור סולטן ו T.Y Studio
3.5/5

המון כותבים על שברון לב ועל כאב עצום בגלל נטישת האהובה. גברים בוכים ביום, בלילה. מה עשית לי, ככה לא עושים, ככה לא עוזבים. איך את לא מתקשרת, והבטחת ש.  מוטי טקה לא המציא שום גלגל חדש בנושא. גם המשפט "מיליון שמיכות לא יכסו את הכאב" אינו מבדל אותו מרוב הטקסטים השכיחים בז'אנר הפופ הים תיכוני העוסקים בנושא הטראומטי. כמו ברבים מהשירים בנושא, גם כאן לא ברור מה קרה? מדוע נטשה את הגבר לאנחות. בשיר הוא אמנם מבטיח לה שהוא ישן לבד בלילה, אך גם משפט זה אינו עיד כי מדובר בבגידה מצידו, שהובילה לנטישתה. הקיצר, לא טקסט שטקה יכול להתפאר בו.
במה כן? טקה (21), מצליח בכל זאת להעניק לכאב עוצמה אותנטית. הקצב האיטי מוביל את הטון הדואב לבלדת ראפ מלודית להפליא. טקה שר מאופק ובהיר בתחילת השיר. המעבר לזעקה דרמטית ("תגידי זה עובר/ תגידי לי זה לא ייגמר") נשמע חלק אינטגרלי אמין של השיר, קול נשמה מהבטן שאומר – אני מה-זה-מבואס-תמה ומתוסכל ממה שקרה. העיבוד הוסיף צלילי EDM, שאינם הופכים את ההבעה הכואבת לדאנס שמח, כמו שקורה בשירים רבים במוסיקה הים תיכונית.

השארת אותי עם הלבד בחדר/ לא שאלת בכלל אם זה בסדר/ ככה לא עושים ככה לא עוזבים/ אם אני דפוק את משוגעת/ הרמת ידיים ואת רק בורחת/ ככה לא עושים ככה לא עוזבים
אני לא מחפש אחרות/ ונשבע לך ישן עוד לבד בלילות/ איך את לא מתקשרת/ לשאול מה קורה עם הכאב שלי
ויצאתי ניסיתי לחיות/ איך כולם גיבורים אחרי כוס על פרידות/ רק אצלי זה אחרת/ אני מסטול ואת בראש שלי/ תגידי זה עובר/ תגידי לי זה לא ייגמר/ ואיך את לא פוחדת שבסוף אני לא אחזור
את שאמרת שנתחתן/ את שאמרת תגידי כן/ הלכת וגם מיליון שמיכות לא יכסו את כאב/ אני רק חושב מה את חושבת/ כבר לא יודע מה את מסוגלת/ ככה לא עושים ככה לא עוזבים
אני לא מחפש אחרות/ ונשבע לך ישן עוד לבד בלילות/ איך את לא מתקשרת/ אני מסטול ואת בראש שלי/ תגידי זה עובר/ תגידי לי זה לא ייגמר/ ואיך את לא פוחדת שבסוף אני לא אחזור
את שאמרת שנתחתן/ את שאמרת תגידי כן/ וגם מיליון שמיכות לא יכסו את הכאב

 

 

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות