אהוד בנאי תזמורת ירושלים מזרח מערב צילום מרגלית חרסונסקי

אהוד בנאי תחנות בזמן עם תזמורת ירושלים מזרח מערב

בנאי: "בקשר המתהווה עם התזמורת אני מרגיש שאני נכנס לתוך הרפתקה מוסיקלית מרתקת, ושזה בדיוק הזמן הנכון לזה"

/5

הנה ארוע מוזיקלי מסקרן ומבטיח: אהוד בנאי יחבור לתזמורת ירושלים מזרח מערב  בניצוחו של תום כהן בעיבודים חדשים למיטב  להיטיו. זה יקרה ב-15.12 בבית האופרה בתל-אביב. כמו בערב של התזמורת עם חוה אלברשטיין, מדובר בהתנסות ייחודית של עיבודים לשירים מוכרים לפי האוריינטציה של התזמורת.
המופע יעבור דרך תחנות בזמן של בנאי: מהפיוט הפרסי שספג בבית אביו, דרך השפעות הרוק שהשאירו חותם על הצליל שלו, ההצלחה הראשונה וכמובן, שיריו המובחרים, שנכנסו לרשימה שמלווה את פסקול חיינו. אהוד יארח את הזמרת הצעירה סמא שופאני.
בין השירים שיבוצעו : "בלוז כנעני", "טיפ טיפה", "עבודה שחורה", "דוד ושאול", "פלורנטין", "הילד בן שלושים", "זמנך עבר" "הכוכב של מחוז גוש דן", "עיר מקלט", "ג'מלי פורוש" ואחרים.

תום כהן, המנהל מוסיקלי, המנצח והמעבד: "כתזמורת ששמה לעצמה למטרה לנסח צליל ישראלי חדש ועתיק בו זמנית, כזה ששואף לבשר עתיד במקביל להיותו נטוע עמוק בעבר – אנחנו רואים חשיבות עליונה בהתעמקות ביצירתם של אמנים, שיצירתם האישית השפיעה עמוקות ואף עיצבה את ה-DNA התרבותי של כולנו"

אהוד בנאי: "את תום כהן הכרתי בזכות העבודה המשותפת שלו עם כנסיית השכל, להקה עימה שיתפתי פעולה פעמים רבות. יש לי תחושה שקיים חיבור טבעי ולא מאולץ בין היצירה שלי לבין העולם המוסיקלי הרב גווני של תום ותזמורת ירושלים מזרח ומערב. גם אני כמוהם עומד על פרשת דרכים בצומת שבין טאר לגיטרה ובין מפוחית בלוז לסרנדה. בקשר המתהווה עם התזמורת אני מרגיש שאני נכנס לתוך הרפתקה מוסיקלית מרתקת, ושזה בדיוק הזמן הנכון לזה"

אהוד בנאי ערבב את הטיח

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן