איאן אנדרסון מלהקת הפרוגרסיב ג'טרו טאל מאפשר הצצה לאלבום החדש

/5

איאן אנדרסון, היוצר, החלילן ומנהיגה של להקת ג'טרו טאל, שחוזר לישראל ל-3 הופעות בספטמבר עם הרכב חדש, מאפשר הצצה לאלבום החדש Thick as a Brick 2 וגם ראיון רדיו מיוחד על האלבום, שהוא מעין המשך לאלבום הקלאסי שיצא ב-1972, מהבולטים בז'אנר הפרוגרסיב רוק. (קישור לראיון ולקטעים)
אנדרסון מספר למראיין Redbeard על פער 40 השנה בין 2 האלבומים, תוך התייחסות לנושאים האקטואליים של ימינו כנישואי הומוסקסולאלים, חוסר סובלנות דתית ותרבותית, כמו גם גילויים מחייו האישיים.
על חשיפת האלבום באמצעים חדשים, אומר אנדרסון: "אנחנו חייים בעידן שבו חוטפים מוסיקה. אנחנו לא מתיישבים שעתיים להקשיב לאלבום. אני חושב שזהו שינוי בתרבות שיש להכיר בו. מבחינתי, זה בסדר: אם אני יכול לגרום הנאה בדרך הזו של השמעת קטעים קצרים – אהיה אדם מאושר"
ג'טרו טאל החדשה מופיעה תחת השם Jethro Tull's Ian Anderson Taab2 Thick As Brick 2, למעעשה פרויקט סולו של איאן אנדרסון, לאחר שהגיטריסט מרטין באר (ממייסדי הלהקה, היחיד שנותר מההרכב המקורי) פוטר מהלהקה ע"י אנדרסון עצמו, מאחר וסירב לדברי אנדרסון להשתתף בהקלטות האלבום החדש. מכיוון שלבאר יש זכויות על שם הלהקה, לא יכול אנדרסון להשתמש בשם הרשמי שלה הלהקה.
ההרכב החדש שיגיע ל-3 הופעות (ירושלים, חיפה, רעננה) כולל את איאן אנדרסון – חליל צד, שירה, פלורין אופאלה – גיטרה, דיויד גודייר – בס, ג'ון אוהרה – קלידים, סקוט האמונד – תופים

על ההופעה האחרונה בישראל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן